Vista opstarten duurt ineens veel langer

Status
Niet open voor verdere reacties.

polpot17

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2008
Berichten
3
Ik heb een probleempje. Ik heb een vrij nieuwe toshiba p300-13j laptop. Dualcore processor 1,83ghz 4gb intern geheugen en vista heeft altijd prima gewerkt (start snel op, werkt snel en soepel). Dat doet het nu nog steeds alleen wanneer ik vista opstart blijft het "Even geduld" scherm wel ongeveer drie minuten staan. Wanneer hij opgestart is en in bij het bureaublad is werkt alles weer goed en snel zoals voorheen alleen het scherm voor het inlog scherm blijft gewoon erg lang staan. Heb msconfig en alles al bekeken maar start niks meer op dan voorheen. Kan het misschien aan de laatste windowsupdate bestanden liggen van dinsdag deze maand. Heb het idee dat het daaraan ligt maar zonder dat ik het zeker weet. Iemand ook dit probleem of een oplossing? Want dat zou helemaal :thumb: zijn!

Alvast bedankt!
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Je zou even met systeem herstel terug kunnen gaan naar een datum voor dinsdag jl.

Modag
 
Hoi,

Heb hetzelfde probleem met een P200-12j met vier gig geheugen.
Opstarten na geheel afsluiten duurt ongeveer tien minuten.
Gebruik CCleaner, Superantispyware (dus niet resident), AWC. Laat geregeld AVG8.0 z'n werk doen, automatische defragmentatie staat aan etc. etc.
Maar desondanks ...... het lijken wel 'oude' tijden: aanzetten en eerst iets anders gaan doen (koffie zetten, naar toilet, douchen, container buiten zetten); er is natuurlijk altijd wel wat te bedenken.
Maar een vlotte start is er sinds een tijdje alweer geheel niet bij.
Jammer, maar het blijft kennelijk een probleem voor veel 'apparaten' met Vista ......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan