vista:pc start op met "verifying dmi pool data" en stopt dan

Status
Niet open voor verdere reacties.

rachid1972

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2010
hey hallo,

Ik zit met een probleem aangaande vista. Ik heb onlangs een programma Windows 7 all version 7600 16385 RTM Activator gedownload en op de pc gezet. Daarnaast had ik ook een lege partitie aangemaakt met de bedoeling daar later windows 7 op te zetten. Helaas heb ik door mijn stommiteit de activador geactiveerd terwijl er nog geen windows 7 op mijn pc staat. Nu het probleem is dat ik plots nadien bij het opstarten de melding krijg van "verifying DMI pool data.... update success en daar blijft het dan bij.

Ik heb overal wat aan het zoeken geweest, ik heb in de bios de instellingen op default gezet, zonder resultaat, Ik heb helaas ook geen windows vista cd omdat ik bij aankoop van mijn pc in de carrefour er ook geen cd bij was. Men had wel gezegd dat ik een recovery dvd moest maken maar datis pas na het probleem vermeld.

Ik heb ook gemerkt dat in die partitie die leeg stond er nu een partitie met benaming boot(x) op staat en allerlei programm's erin maar het probleem is dat ik daar niet in kan omdat ik geen windows vista cd heb

Kan iemand mij hiermee helpen aub?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan