Vista pc start sloom op!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nyo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nyo

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
dit zijn spullen die in me pc zitten.

Het is een: Vitsa Home premium
FAbrikant: Hewlett-packard Company
Processor: Intel core 2 wuad cpu q6600 @ 2.40 GHZ @ 2.39GHZ
Geheugen 2.00GB
Typecomputer: 32-bits besturingssysteem

Ik heb een probleem bij het aanmelden. Ik heb 2 accounts eentje voor mij en eentje voor me broertje. Als ik mijn account wil inloggen moet ik letterlijk 5a10 minuten wachten en krijg zwart beeld. ik had dit eerst niet weet van waar het komt.op mijn broetje account gaat het gelijk open als je de wachtwoord in type. Ik heb al vaker op internet gezocht naar de probleem maar werdt er niet wijzer van.

Alvast Bedank voor jullie medewerkeing ;)
Nyo,,

Laatst bewerkt:
Ik heb het al eerder geprobeert maar ik ben de admistator van die pc dus kan hem neit verwijderen

nieuwe administrator maken, en daarna je oude administrator verwijderen.

ik scan hem regelmattig ff jou link checken

je kan natuurlijk ook een nieuwe gewone account voor jezelf maken, zonder admin rechten.
die is dan wss net zo snel als het account van je broertje

Ben nu ff aan het scannen als het niet help dan maka ik wel ene account zonder administartor

Ook kan het zijn dat er bij je broertje veel minder opstartitems zijn, dus je zou die bij jou even kunnen uitzetten...

nee daar ligt het niet aan want hij heeft veel meer opstartitems aan dan mij... en hebt ook paar dingen weg gehaalt maar lukte ook niet.

heb de oplossing. Een account met administrator start heel sloom op gaf net me broertje administrator die start de ook heel sloom op maar toen ik me pc nieuwe had was ik ook gewoon administrator toen deed die het perfect. nu heb ik een account die ik niet gebruikt administrator gegeven en ik me zelf standaartgebruiker maar heb liefst ik administrator en snel opstart.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan