vista premium/windows mediacenter werkt niet met 2e scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik heb Windows Vista Premium en ik gebruik daarvan Windows Media Center nogal veel. Dat werkt dan ook allemaal perfect zolang er maar 1 beeldscherm is aangesloten. Zodra ik een 2e beeldscherm aansluit en ik wil media center openen staat alles "vast" en moet ik opnieuw opstarten. Als ik dus een 2e scherm aangesloten heb, doet media center niks meer.
mvrgr. kanyarat.

Als je een kaart heb met 2 aansluitingen, dan heb je maar 1 processor omhet zo te zeggen, je kan maar op 1 scherm directdraw doen. Je moet kiezen op welk scherm je dus een filmpje of een ander visueel effect wil laten afspelen, beide kan niet.

media center werkt helemaal niet als er een 2e scherm is aangesloten.

Het beeldscherm staat op iets van spreiden nu?? Hij moet m zeg maar uitrekken over 2 schermen? Daar is MC te 'mooi' voor. Probeer de schermen eens op clonen te zetten en het dan nog een keer te proberen. Tis nie wat je wil, maar dan kun je ff kijken wattie doe?

media center werkt helemaal niet als er een 2e scherm is aangesloten en mijn pc (hp P6910, 4Gb, 250Gb) stopt er helemaal mee.

kijk eens in het logboek bij de foutmelding voor wat er dan juist is misgelopen...

plaats het resultaat dan even hier:thumb:

& heb je ook al eens je laatst nieuwe video driver geinstalleerd?

De laatste videodriver is geinstalleerd. Waar en hoe kan ik die foutmelding uit het logboek halen?

Je kan de logboeken vinden door logboek te typen in start

Dan moet je gaan kijken naar de datum & tijd wanneer je de foutmelding kreeg en dan kan je die foutmelding hier plaatsen door middel van copy - paste.

Of je kan er eens screenshot van nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan