vista probleem met windows deployment services

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderremie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
Berichten
1
Hallo,

Ik ben op het netwerk hier Windows Deployment services eens aan het uitproberen en ik probeer er een Procedure te maken die alle mogelijke problemen oplost. Ik heb deze nu bijna af. Ik heb hiervoor een testdomeintje gemaakt:

Domeincontroller: win2003 SP2 (dns, dhcp, wds server)
1 werkstation : winVista

Ik heb eerst met legacy images xp remote laten installen en dit lukt allemaal. Het punt is nu dat ik op dit ene werkstation winVista had geinstalleerd en dan via het gemaakte capture image een install image gemaakt. na dat deze klaar is met het maken van een install image start hij opnieuw op en vanaf dan kan ik eigenlijk niks meer doen. Hij hangt niet vast ofzo in vista, maar ik kan gewoon niks openen, zo kan ik de explorer niet openen of control panel. (IK KRIJG nu ook de windows defender bug --> oplossing opnieuw installeren windows defender --> dit kan ik dus niet doen want ik kom nergens meer in)eigenlijk niks behalve cmd. Het lijkt dus alsof die alles gelockt heeft. ik vermoed dus ook dat het iets met de license te maken heeft. misschien heeft iemand een tip hoe dit op te lossen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan