Vista probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ralfynator

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Berichten
63
Hallo allemaal

ik heb een heel raar probleem met vista :rolleyes:
ik heb mijn laptop pas net en ik heb al drie keer gehad dat hij zo maar allemaal internetten opent gewoon meestal als ik een internet afstuit opent hij zo veel de laatste keer dat ik keek heb ik hem een tijdje laten gaan toen heb ik hem maar bij 35 weg gedaan en dan moet ik mijn laptop op nieuwe opstarten dan is het weer over het gebeurt ook niet heel vaak maar dit is wel heel veel een vriend heeft het ook gehad maar dat was maar 1keer bij hem

Groeten Ralf

ps:voor informatie over mijn laptop moeten jullie even zeggen waar ik dat kan lezen
 
Je vraag is nogal onduidelijk. Geef is wat meer info.
Ik ga er vanuit dat je met 'verschillende intenetten' bedoeld dat je browser (waarschijnlijk Internet Explorer) bij het afsluiten ervan steeds terug opent, en meerdere keren opent tegelijk. Kan je dan is zeggen wat je allemaal te zien krijgt? Als het constant van die reclame is, zou ik is beginnen met scannen op virussen/spyware .
 
Je vraag is nogal onduidelijk. Geef is wat meer info.
Ik ga er vanuit dat je met 'verschillende intenetten' bedoeld dat je browser (waarschijnlijk Internet Explorer) bij het afsluiten ervan steeds terug opent, en meerdere keren opent tegelijk. Kan je dan is zeggen wat je allemaal te zien krijgt? Als het constant van die reclame is, zou ik is beginnen met scannen op virussen/spyware .

bedankt voor het snel reageeren
ja ik bedoel browser internet explorer bij het afluiten van een browser opent die pagina dan steeds opnieuw ik zie dan gewoon de pagina die ik als laatst geopent had. het is geen reclame en ik heb er twee goede virus scanne's op zitten mcafee en een van toshiba zelf
 
ok, en heb je dan gecontroleerd of je dan nog hetzelfde probleem had ook met firefox?
 
wel, probeer het dan ook eens met firefox hé ;)

downloaden kan je via de link die ik gegeven heb in 1 van men bovenstaande posts
 
wel, probeer het dan ook eens met firefox hé ;)

downloaden kan je via de link die ik gegeven heb in 1 van men bovenstaande posts

ja ik heb er nu al een tijdje geen last meer van gehad ik plaats wel weer als ik het weer heb en anders bel ik even de toshiba zelf dan mogen hun het uitzoeken
 
oh, dat is wat je bedoelde met "ik heb het nog niet gehad" :p

Ik dacht dat je firefox nog niet hebt gehad :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan