Vista probleem?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Hallo allemaal, even het volgende. Sinds een paar dagen reageert mijn PC heel sluggish. Programma's als Ccleaner hebben tijd nodig om the openen, in het verleden openden deze programma's zonder problemen. Ook krijg ik steeds de melding dat mijn browser niet reageert. "Firefox reageert niet". Ik heb een hijack this scan gedaan, en die was clean. Ook mijn Spybot en mijn Anti virus konden niets vinden. Kan dit aan Vista liggen of gaat mijn PC het begeven..??:o Hij is net een jaar oud, misschien iets langer, dus dat lijkt mij sterk. Ook "freezed"hij regelmatig nu, mijn PC. Is er iemand die goed advies heeft voor mij of mij in de juiste richting kan sturen?? Als mijn PC het begeeft is het een ramp, daar ik ook de websites van mijn dierenopvang moet onderhouden. Alstublieft...HELP...:confused:

Wat als je IE eens instaleerd? Of anders is je C:/ overvol geraakt?

Dank voor de reactie, maar van IE ben ik geen fan. Het is een vervelende browser. En mijn C:/ clean ik iedere week. Dus dat kan het ook niet wezen. Wat hij wel doet de laatste tijd is als ik op een site ben, dan gaat mijn Fan extra draaien. Misschien is de PC aan zijn eind, alhoewel dat vreemd zou zijn...:o

deinstalleer firefox even en installeer hem opnieuw! tis te proberen.
Probeer TuneUp Untilities 2009 is. Die defragmenteert alles en ruimt registers op. Ook zitten er nog leuke dingetjes bij als opstart-scherm wijzigen maar dat is voor later.. :)

en als je hem nou echt niet sneller krijgt:
mischien moet je dan is gaan denken aan een nieuwe vista installatie, windows computers lopen altijd langzaam vol met allerlei troep.

Dank voor de reactie. Ik ga hem deinstalleren an opnieuw installeren. Hopelijk is het probleem verholpen dan. En in plaats van Tuneup utilities gebruik ik Advanced Windows care. Over tuneup utilities heb ik geen goede dingen gelezen. En Revo uninstaller doet hetzelfde. Die kijkt eerst of er files of andere troep is achtergebleven na deinstallatie. Misschien ligt het aan Ziggo...

Ziggo kan niks met je webbrowser te maken hebben, als het iets met het internet was zou er iets staan in de trend van 'kan web-pagina niet openen

Gebruik voor de schoonmaak de programma's waar u goede ervaringen mee heeft, ik gaf alleen een suggestie ;)

Ik weet het dat het alleen een suggestie was..:D En dan is het inderdaad niet Ziggo. Ik zoek wel verder...dank voor de hulp.:thumb:

Dat freezen kan natuurlijk ook een temperatuur probleem zijn.
Maak de kast eens open en als deze stoffig is de stofzuiger gebruiken .
Hans

Ha, daar had ik nog niet aan gedacht...dit is een heel goed idee...dank je wel..:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan