Vista probleempjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

The Source

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
159
Bij bijna elke pictogrammen zie ik een zwart balkje (Behalve mijn documenten omdat ik me naam wou verbergen) Ik vraag me af hoe ik dit probleem kan oplossen? Ook kan ik me Vista thema niet veranderen want anders word het beeld helemaal zwart. Wat erg vanzelf sprekend vreemd is.

Foto: Zwarte pictogrambalkjes probleem


Foto2: Vista thema probleem


Mvg: The Source
 
Vreemd,,,,

zou het niet iets te maken hebben met wat je over het bureaublad ziet geschreven?
 
Tsja als je nog een jonge IT-er bent en je moeder geeft je dit als cadeautje is het netjes dat het het aanneemt. :confused:

@whisperTT: Nee dat heeft met me screenshot software mee te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, daar hebben we nu weinig meer aan. Reageer met iets nuttigs of reageer niet.

The Source,
Heb je laatste nog iets speciaals geinstalleerd, software of drivers? Heb je dit probleem al sinds de verse installatie van Vista?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit soort probleempjes zijn lastig en kosten soms veel tijd om ze opgelost te krijgen.
Begin maar met het verwijderen van die software, daarna andere software of net geinstalleerde drivers verwijderen. Want dit is geen fout van Vista zelf.
 
Dit soort probleempjes zijn lastig en kosten soms veel tijd om ze opgelost te krijgen.
Begin maar met het verwijderen van die software, daarna andere software of net geinstalleerde drivers verwijderen. Want dit is geen fout van Vista zelf.
Zal ik doen meneer! Iedergeval bedankt voor uw help en ik hoop dat ik verder kom. :thumb:
 
Inmiddels is het zwarte balkjes probleem verholpen. 100% bedankt iedereen alleen ik zit nog steeds met het thema probleem met het zwart beeld.
 
Hey,

die blokjes over de icoontjes zijn allemaal snelkoppelingen. Dus ipv dat pijltje had je een blokje. Dit had je kunnen oplossen door jouw icoontjes te vernieuwen. (Vermoed ik).
Maar goed dat dat is opgelost.

En ik zie ook dat je een ander thema gebruikt als de standaard Aero...
Dus je hebt jouw DLL's aan laten passen zodat je andere thema's kunt openen?
Zo ja, probeer dit eens terug te draaien.
Zo nee, probeer eens naar het klassieke thema over te schakelen. En dan naar AERO.
En niet naar CLEAERO!

Succes,
Mathijs
 
Hey,

die blokjes over de icoontjes zijn allemaal snelkoppelingen. Dus ipv dat pijltje had je een blokje. Dit had je kunnen oplossen door jouw icoontjes te vernieuwen. (Vermoed ik).
Maar goed dat dat is opgelost.

En ik zie ook dat je een ander thema gebruikt als de standaard Aero...
Dus je hebt jouw DLL's aan laten passen zodat je andere thema's kunt openen?
Zo ja, probeer dit eens terug te draaien.
Zo nee, probeer eens naar het klassieke thema over te schakelen. En dan naar AERO.
En niet naar CLEAERO!

Succes,
Mathijs
Waar kan ik thema's toevoegen en verwijderen als ik vriendelijk mag vragen?
 
Heb jij die niet toegevoegd?
Dat is toch geen standaard thema..

BTW in de map C:\Windows\Resources\Themes kun je de thema's toevoegen, verwijderen. Je kunt andere thema's ergens vinden op internet.

Kijk eens in die map of daar Aero staat? Of probeer dat thema eens toe te passen...
En niet die cleaero.

Succes,
Mathijs
 
Heb jij die niet toegevoegd?
Dat is toch geen standaard thema..

BTW in de map C:\Windows\Resources\Themes kun je de thema's toevoegen, verwijderen. Je kunt andere thema's ergens vinden op internet.

Kijk eens in die map of daar Aero staat? Of probeer dat thema eens toe te passen...
En niet die cleaero.

Succes,
Mathijs
Off-topic vraagje: Is er een site waar je themes kan downloaden? Kan ik gelijk ook eventjes testen of het probleem is opgelost.
 
Het lukt niet. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om een andere thema te installeren maar je ziet steeds weer zwart beeld. Behalve bij de klassieke windows thema.
 
Misschien zjin de systeem bestanden beschadigd.
Voer het commando SFC /SCANNOW eens uit in cmd met administrative rechten...

Of:
[WIN]+[R] en dan het commando plakken.
En uitvoeren..

Succes,
Mathijs
 
Misschien zjin de systeem bestanden beschadigd.
Voer het commando SFC /SCANNOW eens uit in cmd met administrative rechten...

Of:
[WIN]+[R] en dan het commando plakken.
En uitvoeren..

Succes,
Mathijs
Ik heb op me gebruikers account ""naam"" geen administratieve rechten hoe kan dat?
 
Aha,
Klik op start..
Als jij geen klassiek startmenu hebt, dan heb je een zoek functie in het startmenu.
(naast de uit knoppen)
Typ daar cmd
Houd de [CTRL]+[SHIFT] toetsen vast en druk op [ENTER].

Nu zal er een bevestiging komen of je wilt dan cmd met administratieve rechten start.
Natuurlijk toestaan;)

Typ nu in het zwart scherm: sfc /scannow

Hopelijk lukt het nu wel.

Succes,
Mathijs
 
Nog steeds niet gelukt, en mijn vriend heeft dit probleem inmiddels ook. :shocked:
 
Hey,

hebben jullie pas geleden SP1 geïnstalleerd?
Of VistaGlass gebruikt?
(Zorgd ervoor dat bij maximaliseren van vensters de titel balk transparant blijft)

Gr,
Mathijs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan