Vista Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RTVZUID

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Berichten
2
Hallo

Bij sommige programma's als ik ze opstart of instaleer krijg ik steeds de melding dat er de Gebuikersinterface ofzo niet werkt. Zie foto hier onder. Wie kan mij AUB helpen want ik ben het echt beu nu en heb geen idee vanwaar die melding komt.
Dit is bv. een melding als ik een programma instaleer (bij meerdere programma's)
2r7x745.png

En deze krijg ik er na of bij sommige programma's dat ik gewoon wil starten.
5fgfwl.png


Groeten
P. Everaert

RTV ZUID Company
 
Dan zou ik de Sony Vegas Pro eens deïnstalleren en kijken wat er dan gebeurt,lijkt op een corrupt register of je hebt verschillen bestandsextensies toebedeeld aan dat programma.
 
Klinkt mij als een probleem met UAC (zeker je 2de bijlage hint daarnaar).
Schakel UAC eens helemaal uit, en kijk of het dan beter gaat: instructies

Tijs.
 
Klinkt mij als een probleem met UAC (zeker je 2de bijlage hint daarnaar).
Schakel UAC eens helemaal uit, en kijk of het dan beter gaat: instructies

Tijs.

Ey, ik heb de eerste methode geprobeert: als ik MSCONFIG wilde opstarten kreeg ik ook weer zelfde mending zoals op foto. En de 2de methode kon ik Registry Editor niet opstarten: kreeg ook weer zulke mending

Maar alvast bedankt voor je informatie.

Everaert P.
 
Op thuiscomputers gebruik ik normaal methode #4, dus via het gebruikersbeheer om UAC uit te schakelen.
Natuurlijk kan ik van hieruit niet bepalen of je dat wél lukt met je huidige problemen.

Gegeven de fouten die je kreeg bij regedit en msconfig krijg ik het idee dat ik wat betreft de oorzaak (problemen met UAC) helemaal goed zit! :)

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan