Vista RC1 en RC2

Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Berichten
986
Ik draai voor het ogenblik RC1 en zonder problemen,maar het schijnt dat er nu een RC2 is uitgebracht.

Op de downloadsite van microsoft spreken ze nog steeds van RC1

Bestaat de RC2 wel en waar te downloaden?Of moet ik RC1 upgraden?

Thanks,

Cort
 
Als ik op dit downloadcenter ga,spreken ze nog steeds van RC1,of vergis ik mij.

Nergens zie ik RC2

Thanks
 
ik heb RC2 ook gedraaid, maar is bijna hetzelfde als RC1. ik heb alleen problemen met het activeren van het besturingssysteem.
 
Ze hebben RC2 teruggetrokken, die was niet goed.

Nee hoor, ze hadden maar een beperkt aantal beschikbaar en toen dat bereikt was, zijn ze gestopt. Overigens is RC2 sinds begin deze week RTM, dus praktisch gesproken klaar! De rest is administratief en logistiek werk en zo.
 
Nee hoor, ze hadden maar een beperkt aantal beschikbaar en toen dat bereikt was, zijn ze gestopt. Overigens is RC2 sinds begin deze week RTM, dus praktisch gesproken klaar! De rest is administratief en logistiek werk en zo.

Hù, een beperkt aantal beschikbaar?:confused: het is software, hoor.

Kul dus, in die versie zaten verslechteringen in, geen verbeteringen, volgens een kennis die bij Microsoft werkt.

Enne, de service packs, die zullen snel volgen, het is nu een grafisch en qua beveiliging, gewoon een geupdate XP, zelfs de kernel is vrijwel gelijk, alleen de aandeelhouders moeten tevreden worden gehouden.

Het enige verschil is, dat er alle nieuwigheden zijn geïmplementeert, wat drivers, beveiliging en grafische toepassingen betreft, maar qua werking, hetzelfde.

Vergelijk de versies NT, 2000, XP en Vista met elkaar, en zoek de verschillen, qua werking.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan