Vista RC1, welk (gratis) antivirus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedlimit

Verenigingslid
Lid geworden
1 mrt 2004
Berichten
525
Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik Vista RC1 op m'n comp staan om wat te experimenteren.
Als eerste heb ik natuurlijk een antivirus geinstalled, in dit geval AVGfree 7.5.
Werkt goed en kan gewoon updaten maar als ik Vista opnieuw start geeft deze de melding dat AVG niet opgestart kan worden, kernel fout oid.
Kan na opstart wel AVG gewoon aanzetten via het Controlcenter van AVG maar als ik dit 'n keer zou vergeten heb ik de poppen aan het dansen.

Op m'n XP HD heb ik naar grote tevredenheid een NOD32 licensie draaien maar omdat ik Vista toch maar een paar maanden mag gebruiken van MS wil ik hier eigenlijk geen licensie opzetten.
Kan trouwens op de NOD-site ook niet ontdekken of deze al met Vista gebruikt kan worden.

Advies en/of info over bovenstaande word zeer op prijs gesteld

Alvast bedankt voor de reacties

(hoop dat dit in het juiste topic staat, moet misschien bij antivirus?):confused:
 
Ik gebruik een beta versie van PC-cillin (Trend Micro) die erg goed werkt.
 
Bedankt voor de link!

Ik ga eerst maar eens voor de trial versie van windows live one care....

Trouwens vreemd dat AVG ook in de lijst staat voor Vista RC-1, geeft bij mij toch problemen.
 
Bedankt voor de link!

Ik ga eerst maar eens voor de trial versie van windows live one care....

Trouwens vreemd dat AVG ook in de lijst staat voor Vista RC-1, geeft bij mij toch problemen.

Ik denk dat het een andere versie is. Dat is bij Trend Micro, die ik gebruik wel zo.
 
AVG was versie 7.5.....
Heb nu Windows Live OneCare geinstalled bèta v1.5, kan deze 130 dagen gebruiken.

Doet het tot nu toe probleemloos.

Groet, Speedlimit
 
Ik gebruik AVG free in de rtm (ultimate) versie. Werkt zonder probleem. NAV corporate edition v10.2 is vista compatible, maar schijnt ook al vista systemen te laten crashen.
 
Laatst bewerkt:
Gebruik nu al bijna een week Windows Live OneCare, werkt perfect en is ook nog eens in het vertrouwde Nederlands en is goed te configureren:thumb:
 
ik werk momenteel op m´n computer zonder viruscanner antispyware gewoon niks (nouja nog wel een firewall dan) en alles werkt prima, en er zijn nog zo zo veel andere viruscanners: bv.Mcafee of PC tools Antivirus (laatste is ook gratis)
 
McAfee of de PC Tools Antivirus zijn nou niet bepaald scanners van hoge kwaliteit.

Voor Vista zijn op dit moment Trend Micro en NOD32 erg goed!:thumb:
 
had de zelfde problemen als Speedlimit, met AVG 7.5

draai nu de gratis Avast virus scanner,werkt perfect met Vista.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan