Vista Realtek AC97 Codec voor de A8N32 SLI deluxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonathan76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2006
Berichten
3
Dag allemaal,

Ik moet zeggen dat k zeer content ben over de MAC uitstraling van Vista.:thumb:
Ziet er werkelijk gelikt uit, echter heb ik wel wat problemen om de juiste drivers te vinden.

Ik heb al een kleine verzamling aan sound codex geinstalleerd maar blijf geluids hinder ondervinden.:(

Ik heb wel geluid en soms klinkt het zelfs wel goed, alleen is dit maar voor een korte periode en dan schakelt het geluid over naar een zwaar misvormt geluid. Dit heb ik met afspelen van mp3's en in games.

Dit lijkt mij een codec / driver probleem, zijn er mensen die dit ook hebben gehad en zoja wat hebben jullie hier aan kunnen doen.. Want dit is echt niet aan te horen.:confused:

Mn specs: A8N32 SLI deluxe, met onboard sound. verder 2 x 1024 corsair twinX & 3200+AMD64, geforce 9700GTX. sata schijf.480watt coolermaster.
 
Op die Asus-site kom met A8N32 SLI deluxe in het zoekvenster uit bij o.a. de Realtek ACL850 AC'97 driver, maar die is er alleen voor XP. Dan zou je op de Realtek-site de Vista-driver op kunnen halen. Het beroerde is, dat een mobo-fabrikant soms kleine wijzigingen aanbrengt in zo'n stuurprogramma. Maar je kunt die Realtek-link proberen.
 
Laatst bewerkt:
:confused:De ASUS drivers vinden is niet zo moeilijk.. alleen zijn ze dr idd niet voor de ViSTA.op de Realtek site ben ik ook geweest , en daar heb ik de hele collectie getest (6231_Vista_APO, A3.99,A3.98etc.) allen niet met het gewenste resultaat..

Graag zou ik vernemen wie ditzelfde probleem heeft gehad met deze mobo en welke driver daarbij de oplossing geboden heeft...:thumb:

Op tweakers word er ook aandacht aangegeven alleen niet voor dit moederbord..
Maar thx voor het meedenken iig mannen.:cool:
 
Heb je ook de nieuwste nForce-driver geinstalleerd voor Vista?
 
:confused:op de Realtek site ben ik ook geweest , en daar heb ik de hele collectie getest (6231_Vista_APO, A3.99,A3.98etc.)
En aanvullend: de link die ik gaf laat maar één Vista-driver zien: Vista Driver (32/64 bits) Driver only (ZIP file), downloadbestand 6231_Vista_APO.zip. Wat jij allemaal gedownload hebt, kan ik niet volgen.
En heb je een link naar het zelfde probleem op GoT?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alle drivers die ik nodig had gevonden via driveragent.com Het enige nadeel is dat je moet betalen voor je kan downloaden, maar je kan eerst kijken of ze iets hebben.
 
Hoe zit het met de nieuwste nForce-driver?

Die kan je gewoon bij nVidia weghalen.

En betalen voor drivers? Niet nodig!

Ff googlen en je komt op sites uit waar je niet hoeft te betalen.
 
De enige goede die je nodig hebt is die van de Realtek-site, gratis!

NB: maar uiteraard ook bekijken wat Muurhond aanraadt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan