Vista recovery partitie beveiligd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Digitoon

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
6
Beste allemaal,

Ik heb een gigantisch probleem. Van een tante is recentelijk haar man overleden. De foto's van de vakantie met haar man voor zijn overlijden zijn door haar op de D-partitie gezet. Deze was namelijk nog vrij toegankelijk omdat er nog geen opstartschijven waren aangemaakt. Nu was haar systeem vastgelopen en heb ik een recovery uitgevoerd. Het systeem werkt nu goed maar omdat ik eerst een opstart DVD moest maken is de recovery partitie op D: beveiligd door iets dat PC Angel heet. Ik kan met bepaalde software wel zien dat de foto in de mappen er nog gewoon op staan maar ik krijg die beveiliging er niet af. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Ik zou voor haar toch graag die laatste momenten met haar man op foto terughalen. Ter info: er zijn geen gebruikers aangemaakt dus iedereen die inlogt heeft de administrator rechten. help help....
 
Ik zou het niet weten maar ik zou zeggen als je een beetje engels kent om een mail te sturen naar pc angel, mischien dat zij je kunnen helpen.
PCANGEL
 
innige deelneming!

kan je er in de veilige modus dan ook niet aan?
uac uitgeschakeld?
 
innige deelneming!

kan je er in de veilige modus dan ook niet aan?
uac uitgeschakeld?


Misschien wel maar ik weet niet hoe ik de veilige modus op kan starten? Heb jij een antwoord?
 
Laatst bewerkt:
heb je uac dan uitgeschakeld, dat kan je bijvoorbeeld met het programmatje tweakuac

je geraakt in de veilige modus door tijdens het opstarten (f8 te drukken) dan kan je kiezen uit verschillende modussen maar kies maar voor de normale veilige modus
 
Ik ga het komend weekend proberen in de veilige modus te starten en proberen het op te lossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan