Vista Resoluties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lilmicstar

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2007
Berichten
167
Goedendag,
ik heb laatst mijn xp computertje ge-upgrade naar vista
ik had sinds de installatie geen problemen aangetroffen tot deze middag.

even ter informatie , ik heb een beeldscherm die tot 1024 by 768 pixels ondersteunt.
voordat ik vista geïnstalleerd had had ik de drivers van mijn beeldscherm op mijn pc geïnstalleerd. en ook na de installatie kan ik alles zien op mijn bureaublad, verkenner, internet enzo.
Echter, als ik mijn pc in Hibernation zet, en ik heb daarna weer aandruk weergeeft mijn beeldscherm de melding ' video mode not supported '. Overigens krijg ik dat bericht ook wanneer ik hem gewoon opstart, alleen dan blijft het maar voor 2 sec. en dan boot hij Vista gewoon, en kan ik alles gewoon zien. ik neem aan dat het komt door de resolutie van Vista zelf. aangezien ik m'n pc weer werkend heb gekregen door een andere ( heel oude beelbuis monitor) aan te sluiten die een hogere resolutie ondersteunt. ( en het is geen optie op die permanent aan te sluiten)

misschien is het een beetje onduidelijk, maar mijn vraag is : kan je instellen welke resolutie Vista weergeeft op je monitor, afgezien van het feit in Display Settings, want dat ik voor de resolutie van het bureaublad,programma's en dergelijke, maar niet Vista zelf.

Hopelijk kan iemand me helpen, aangezien in niet elke keer de andere beeldbuis naar boven ga slepen om m'n pc uit Hibernation te halen
mvg. Lilmicstar:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan