Hallo,
ben nieuw op dit forum, en heb een probleem met mijn net nieuwe computer.
Ik heb een moederboard van Asus P5KPL-AM SE gekocht met een Intel Dual Core Processor.
Hierbij sloot ik mijn oude SATA DVD speler op aan en mijn HDD - 60 Gig IDE
Nu wil ik windows Vista erop zetten, en krijg ik hetzelfde probleem als vele anderen, namelijk:
Ik krijg de error:
"Dat mijn schijf niet voldoet aan de Windows VolumeCriteria"
Ik las hier veel over, alleen de mensen die dit probleem hebben, gebruiken allemaal 2 Harde Schijven,
in een RAID opstelling, maar ik heb dit niet, en ik kan ook niet bij mijn RAID instellingen komen, via de BIOS....
Hierbij moet ik ook nog even vertellen dat het wel een kwartier duurt, voordat de Vista Instalwizard geladen is,
wat niet helemaal normaal is lijkt me?
Heeft iemand een idee om me uit de put te helpen?
Greatz Diezel
P.S. Dit is de exacte Error:
De hardware van deze computer ondersteunt mogelijk het opstarten in deze schijven niet. Zorg ervoor dat de schijven controller ingeschakeld is in het BIOS-menu in de computer
ben nieuw op dit forum, en heb een probleem met mijn net nieuwe computer.
Ik heb een moederboard van Asus P5KPL-AM SE gekocht met een Intel Dual Core Processor.
Hierbij sloot ik mijn oude SATA DVD speler op aan en mijn HDD - 60 Gig IDE
Nu wil ik windows Vista erop zetten, en krijg ik hetzelfde probleem als vele anderen, namelijk:
Ik krijg de error:
"Dat mijn schijf niet voldoet aan de Windows VolumeCriteria"
Ik las hier veel over, alleen de mensen die dit probleem hebben, gebruiken allemaal 2 Harde Schijven,
in een RAID opstelling, maar ik heb dit niet, en ik kan ook niet bij mijn RAID instellingen komen, via de BIOS....
Hierbij moet ik ook nog even vertellen dat het wel een kwartier duurt, voordat de Vista Instalwizard geladen is,
wat niet helemaal normaal is lijkt me?
Heeft iemand een idee om me uit de put te helpen?
Greatz Diezel
P.S. Dit is de exacte Error:
De hardware van deze computer ondersteunt mogelijk het opstarten in deze schijven niet. Zorg ervoor dat de schijven controller ingeschakeld is in het BIOS-menu in de computer