Vista services werken niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Koek
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Koek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2008
Eerst had ik problemen met sommige auto updates bvb. nforce(chipset) wilde niet istallen later kon ik in conf.scherm bepaalde services niet meer opstarten zoals update,systeem,energiebeheer enz. Als ik vista update wil opstarten zie ik een fractie van een seconde het scherm verscheinen waarna t weer verdwijnt. Ook ben ik in BIOS een keer snel tussen de menu's heen en weer gegaan en toen een freeze up gekregen (gratis) moest toen reseten.
Ik weet dat 't veel tegelijk is maar hoop op hulp.
Alvast bedankt.

ik heb 4 * 1 gig ddr3
2 * raptor 10.000 rpm hd
nvidia 790 ultra sli
nvidia geforce 9800 512 xtreme
coolermaster 1000 watt voeding
enz. (ben een NOOB weet niet of dit er iets mee te maken heeft)

voor je services:
- klik op START, en rechts-klik op COMPUTER
- in dat menu, klik op BEHEREN
- in dat nieuwe venster, klik op SERVICES en TOEPASSINGEN (linkerkant)
- klik dan op SERVICES (linkerkant)

daar kan je je services stoppen of opnieuw starten door er een te selecteren en te klikken op STOPPEN of OPNIEUW STARTEN

franco

Laatst bewerkt:
Francozero i.i.g. Bedankt voor de reactie.Heb 't gechecked,de services zijn WEL gestart
maar ik kan ze niet openen(alleen voor een fractie van een seconde waarna ze weer verdwijnen)ik kan mn systeem dus niet meer bekijken ik kan me ginstallde drivers niet zien enz. enz.De sevices zijn dus wel auto gestart bij opstart win vista 64

het leg in elk geval niet aan windows zelf.
de de bios staat los van windows om dat deze niet woord geladen.
wel weet ik dat de vidia 790i chipset zwaren prolemen heeft zelfs zo erg dat de borden,
uit de meeste zaken uit de handel zijn gehaald.
misschien dat je deze kan ruilen voor een better werkend model. het model van evga schijn,
redelijk stabiel te zijn.

Laatst bewerkt:
Heb 3400 euro uitgegeven voor een pc (zonder monitor) bij AZERTY
en nu hoor ik zoits dat is fraai zeg ze mogen m terug hebben
ONWIJS BEDANKT groetjes uit "zonnige Zandvoort"

je hoeft niet meteen zo hard van stapel te lopen... het hele vista (en zeker het 64bit gebeuren) is nog vrij nieuw, en dan zijn er wel 's problemen.
als ik jou was, liet ik gewoon het moederbord vervangen (wat normaal gezien gratis word gedaan) voor een dat betere ondersteuning geeft.
ik heb in m'n 64bit vista pc een mobo zitten van gygabite (GA-P35-DS3L met LGA775 socket, Intel P35 Express chipset (north bridge) en Intel ICH9 (south bridge)) en dat werkt zeer stabiel.

franco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan