Vista slaat vast:s

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Hallo,

ik heb laatste tijd last van dat m`n pc helemaal vast slaat, niks werkt meer
ik doe dan reset knop.
en dan doet die het weer:S
weet iemand mischien idee?

ik zat te denken aan dat ik maar 512 MB geheugen heb

ps: tips van doe memory test etc geen nut heb ik een week geleden nog gedaan :P

Marco , ik heb af en toe precies hetzelfde... en dan wordt er niet eens in vista gezegd wat er nou precies in de hand is. enorm vervelend natuurlijk, en hopen dat er binnenkort een update voor komt

Mike

heel vervelend, ik krijg wel melding van windows is niet goed afgesloten net na de keuzen van besturings systeem (kheb duelboot)

en in vista zelf zegt die niks:S

hmm mischien
maar gelukkig heb ik poosje geleden al gekeken voor meer ram geheugen:p

komt 1 GB bij dus:) ik kijk dan wel

ik heb nu 1.5 GB
vista opnieuw geinstaleerd en nogsteeds hetzelfde probleem;)

Ik had ook dit probleem vlak nadat ik Vista geïnstalleerd had. Na het binnenhalen van alle updates, en het installeren van alle drivers was het probleem opgelost. Het leek er bij mij op dat hij compleet vast liep, maar na ongeveer 30 seconde / een minuut ging hij weer verder.

Hoi !

Nooit een soortgelijk probleem met Vista ervaren op meer dan 20 door mij geinstalleerde PC's !

Oplossing:

Aangenomen dat alle drivers correct geinstalleerd zijn: Vista vraagt veel (meer dan XP) van je grafische kaart !

Heb je een graka met passieve koeling, en is je PC stofvrij, begin dan maar een aktieve koeler op je graka te monteren.

Je kunt dit uitproberen door je kast open te laten en te koelen met een tafelventilator.

Bij mij draait de graka-koeler bij XP doorsnee (gem. belasting) 27 % en bij Vista 100 % !!

Greetz,

Harry.

Hoi !

Nooit een soortgelijk probleem met Vista ervaren op meer dan 20 door mij geinstalleerde PC's !

Oplossing:

Aangenomen dat alle drivers correct geinstalleerd zijn: Vista vraagt veel (meer dan XP) van je grafische kaart !

Heb je een graka met passieve koeling, en is je PC stofvrij, begin dan maar een aktieve koeler op je graka te monteren.

Je kunt dit uitproberen door je kast open te laten en te koelen met een tafelventilator.

Bij mij draait de graka-koeler bij XP doorsnee (gem. belasting) 27 % en bij Vista 100 % !!

Greetz,

Harry.

ik heb kast open laten staan hetzelfde probleem

sinds kort heb ik een nieuwe kast met case fan, nieuwe cpu koeler etc,,,
temperatuur in kast is 36 graden en gewoon op m`n kamer 26
toen ik het gemeten had,,

graka fan is neem ik aan een video kaart koeler?

m`n computer scoort deze scores:

Systeem score 3.0

Processor 3.3
Memory RAM 3.8
Graphics 5.1
Gaming graphics 3.0
Primary Hard Disk 5.4

@jasperstroomer

dat is bij mij niet van toepassing, heb wel eens pc een half uur aangelaten en nogsteeds vast

Laatst bewerkt:
Hoi !

Ja, ik bedoelde dus of je een aktieve koeler op je grafische kaart hebt !

Dat je CPU goed gekoeld wordt neem ik graag aan, maar je schrijft niets over de temp. van je graka !

Logboeken al es nagelopen ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Ja, ik bedoelde dus of je een aktieve koeler op je grafische kaart hebt !

Dat je CPU goed gekoeld wordt neem ik graag aan, maar je schrijft niets over de temp. van je graka !

Logboeken al es nagelopen ?

Greetz,

Harry.

Ik heb wel een koeler op video kaart zitten,, alleen kan ik nergens de temperatuur van m`n videokaart aflezen

een bevestiging voor video kaart probleem kan mischien wel zijn dat

Systeem eisen voor spel
Systeem Eisen

P4 1.5Ghz of vergelijkbaar.
512MB RAM
128MB 3D-kaart (GeForce FX/Radeon 9500 of hoger)

ik zit nu in win XP en probeer het spel maar is egt ontzettend traag

terwijl ik P4 2.26 GHZ heb
1.5 GB ram
256 MB 3D-kaar Geforce FX 5600

maar die loopt niet lekker en zit in win xp

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan