Vista sluit niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.O.L.

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2004
Berichten
52
Beste mensen,

Mijn nieuwe pc met Vista Home Premium sluit niet geheel af. Bij het groen/blauwe aflsuitscherm draait in eerste instantie het cirkeltje voor "Aflsuiten..." nog, maar na een half minuutje blijft dat cirkelt en dus het hele beeld hangen.

Ook na lang wachten wordt Vista niet helemaal afgesloten. De pc moet daarom met de standbyknop worden uitgeschakeld.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Een bepaald programma wat op de achtergrond meedraait ofzo?

Ben benieuwd!
 
Het schijnt idd dat deze gloednieuwe pc bomvol met spyware zit...
 
welke antivirus gebruik je dan?
Heeft het dan iets opgelost?


Was een beetje sarcastisch bedoeld... Er zit Kaspersky op en de pc is 3 dagen oud, dus ga er niet vanuit dat daar het probleem in zit. Maar zal er ondanks dat toch een scan overheen halen.
 
Was een beetje sarcastisch bedoeld... Er zit Kaspersky op en de pc is 3 dagen oud, dus ga er niet vanuit dat daar het probleem in zit. Maar zal er ondanks dat toch een scan overheen halen.

het maakt niet uit hoe oud de pc al is hé.
een virus kan altijd binnendringen ;)

Aangezien je de pc nog maar 3 dagen hebt, is het afsluit probleem er dan altijd al geweest?
 
het maakt niet uit hoe oud de pc al is hé.
een virus kan altijd binnendringen ;)

Aangezien je de pc nog maar 3 dagen hebt, is het afsluit probleem er dan altijd al geweest?

Daar heb je idd gelijk in. Zal zo SAS eens laten scannen. Anders zo'n Hijack-overzichtje laten zien? Helemaal in het begin sloot de pc wel helemaal af.
 
Daar heb je idd gelijk in. Zal zo SAS eens laten scannen. Anders zo'n Hijack-overzichtje laten zien? Helemaal in het begin sloot de pc wel helemaal af.

wel hijackthis had ik ook al aan gedacht en ik zou het graag willen bekijken maar dit mag niet meer op helpmij...
je zal dat op een ander forum moeten posten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan