Vista SP1 beta.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Halo !

Heb rechtstreeks van Microsoft Vista SP1 beta ontvangen (700 Mb, installatietijd was bij mij 40 minuten).

Werkt alleen onder Engels, Japans, Spaans etc., nog niet onder nederlands.

Maar ik heb 'm geinstalleerd onder Engels zonder problemen.

Als er liefhebbers voor zijn wil ik 'm wel uploaden naar een torrent-site o.i.d.

Greetz,

Harry.

Hoi !

@Raymond Bos: is nog te vroeg; morgen zal ik een verslag geven hier !

Eerst even terdege uitproberen !

Greetz,

Harry.

Al nieuws?
betasoftware.gif

over ongeveer 2 uurtjes zal ik hem ook instaleren, download hem via torrent site, alleen bij mij is die geen 700 MB maar wat groter 1.27 GB

was die 700 MB ingepakt? en dan uitgepakt wel 1.27,, want ik download hem niet uitgepakt:P

najah van mij zullen jullie t ook wel hooren!

Mijn instalatie van SP1 duurde in totaal 40 minuten,,,
1e wat me opmerkt was datik m`n video kaart driver opnieuw moest instaleren:(
najah dat is niet zo moeilijk mgoed,,,
ten tweede heeft m`n comp een nummertje erbij gekregen
De build is veranderd naar 6001 verder moet ik zo nog achterkomen:)
Groetjes Marco.

BTW: een vriend van mij heeft een iligale vista en heeft ook die SP geinstaleerd,, en wat nu? nou hij mag z`n vista gezellig opnieuw activeren wat met welke crack dan ook niet lukt:O dus dat is ook nieuw aan SP1
hij heeft nu nog 15 dagen voor die moet activeren.

Tja, beetje eigen schuld natuurlijk..MS is ook niet gek!

haha nee maar goed die software piraten vinden toch wel weer iets uit;)
hij heeft systeem herstel gedaan,, hij zei zo van dan wacht ik maar tot er weer iets uitgevonden word xD:P
sp1 draait bij mij btw heel goed, hdd rateld niet meer:P op een of andere manier hoeft die minder te zoeken,,

Grtz Marco!

Hoi !

Sorry voor de late reactie, maar ik had vrijdag j.l. het laatste infuus van de eerste chemo-tour,(moet er nog 7) en dan ben je en paar dagen niet echt in de stemming.

Het verschil in grootte dat @marco282 opgevallen is zit in het feit dat degene van 1,27 Gig voor alle talen geschikt is, en de 700 Mb-versie slechts voor 4.

Verder draait Vista er prima onder op m'n test-PC; mijn bevindingen komen wel overeen met @marco282: indexering etc. draait wat vlotter; wat meer hardware-herkenning (m'n oude Pinnacle-TV kaart kreeg ik opeens wel geinstalleerd); met de trial van KIS had ik ook geen probleem !

Op m'n eigen PC ga ik straks de 1,27 Mb versie downloaden, omdat daar alleen Vista NL op staat.

Houd er wel rekening mee dat je voldoende schijfruimte hebt: op de test-PC had ik 7 Mb over en dat werd door SP1 niet genoeg bevonden.
Dus toen de partitie vergroot; daarna liep de installatie op rolletjes; inderdaad zo'n 40 min.

Greetz,

Harry.

Heeft iemand een Linkje voor de vista sp1 voor de nl versie miss een direct linkje van de microsoft site want kan hem nergens vinden

of een linkje van een andere site

bedankt

Laatst bewerkt:
Als je het eerste bericht goed had gelezen dan had je geweten dat er geen NL versie is op dit moment.

jawel lees goed

Het verschil in grootte dat @marco282 opgevallen is zit in het feit dat degene van 1,27 Gig voor alle talen geschikt is, en de 700 Mb-versie slechts voor 4.

Verder draait Vista er prima onder op m'n test-PC; mijn bevindingen komen wel overeen met @marco282: indexering etc. draait wat vlotter; wat meer hardware-herkenning (m'n oude Pinnacle-TV kaart kreeg ik opeens wel geinstalleerd); met de trial van KIS had ik ook geen probleem !

Op m'n eigen PC ga ik straks de 1,27 Mb versie downloaden, omdat daar alleen Vista NL op staat.!!!!!!!!

Hoi !

Check your mail !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan