Vista sp1 failed to instal

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Hallo,
ik heb pas sp1 geinstalleerd, alleen nu na de instalatie geeft die dit aan
1192112530-530.jpg

maar het probleem is,, nu heb ik wel nogsteeds rechtsonderin windows vista (TM) evaluation copy, Build 6000
dus de vraag is hoe kan ik dat weg halen,,

1192113083-180.jpg

en,,, hoe is dit gekomen?

Laatst bewerkt:
nu ben ik gaan googlen erover,, en ik vind dat het te maken heeft met event viewer,, ik dit programa zoeken en geprobeert te starten,, en dan geeft die deze fout,

1192112754-240.png

Hoi !

Als het goed is staan de volgende update's nog op je PC:

KB 941651
KB941649
KB941600

Verwijder deze via Configuratiescherm - Programma's en Onderdelen - geinstalleerde Update's weergeven , en alles zou weer oke moeten zijn !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Als het goed is staan de volgende update's nog op je PC:

KB 941651
KB941649
KB941600

Verwijder deze via Configuratiescherm - Programma's en Onderdelen - geinstalleerde Update's weergeven , en alles zou weer oke moeten zijn !

Greetz,

Harry.

Dat zou over die fout moeten gaan of over die evaluatie copy gedoe?

http://www.wincert.net/forum/index.php?showtopic=1828

Ik heb deze site gevonden waar een waarschijnlijke oplossing voor staat,, ik heb idd de hele permission van E schijf (waar vista op staat) naar mij toe gewijd
via die uitleg probeer ik t weer goed te krijgen en probeer ik t later nog eens,, want op een andere computer is sp1 wel gelukt en daar had ik dit dus niet veranderd;)

http://www.wincert.net/forum/index.php?showtopic=1828

Ik heb deze site gevonden waar een waarschijnlijke oplossing voor staat,, ik heb idd de hele permission van E schijf (waar vista op staat) naar mij toe gewijd
via die uitleg probeer ik t weer goed te krijgen en probeer ik t later nog eens,, want op een andere computer is sp1 wel gelukt en daar had ik dit dus niet veranderd;)

okee na het doen van dit werkt event viewer weer, dit prgrama zou dus er voor zorgen dat die error komt, en nu die updates verwijderen en nog een poging wagen,,
jullie hooren t nog;) alvast bedankt

2 van de 3 updates die je weergaf heb ik verwijderd
die andere staat er niet bij dus neem ik aan dat die niet is geinstalleerd;)

Laatst bewerkt:
Hoi !

Dan kun je opnieuw proberen SP1 te installeren.

Bij had ik op een PC hetzelfde probleem.

Na verwijdering van genoemde KB's en een tweede poging verliep de installatie vlekkeloos.

Greetz,

Harry.

najah okee maar die event viewer deed het dus echt niet,, met dat acl programa is alles terug gestuurt en doet die t weer, heb nu sp1 draaien en draaid perfect:p had hem al eerder op virtual machine draaien maar nu echt op m`n eigen pc:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan