Vista SP1 installeren na latere andere updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

rwissink

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Hallo,
Nadat de SP1-installatie mislukt was (ik ken de reden niet) zijn er naderhand alweer andere Vista- en Office-updates geinstalleerd. Na de laatste updates van gisteren bleek de netwerkverbinding enorm traag: ik mag rustig 4-5 minuten wachten voordat er iets gebeurt.
Dus heb ik de laatste 3 updates weer verwijderd, en ziedaar: mijn netwerkverbinding is weer helemaal de oude.
Maar,
de SP1-installatie is mislukt, dus die wil ik opnieuw installeren (dank u wel voor de tips in de sticky van dit onderwerp!), maar moet ik dan eerst alle updates die daarna zijn geinstalleerd verwijderen en vervolgens vanaf SP1 alle updates daarna opnieuw installeren? Of maakt dat niets uit?

Graag jullie oordeel.

Rudi.

Je moet dus echt wel eerst alle voorgaande updates installeren die in automatische updates staan...

daarna pas zal het lukken om sp1 te installeren

Hallo,
mijn vraag was juist of ik alle updates, die na de mislukte SP1-installatie geinstalleerd zijn, eerst moet verwijderen en na de SP1-installatie weer opnieuw moet installeren.

In de bijlages heb ik schermafdrukken van de geinstalleerde updates en van de updategeschiedenis bijgevoegd.

Rudi.

Bijlagen

• updates-1.jpg
    updates-1.jpg
    55,3 KB · Weergaven: 40
  • updates-2.jpg
    updates-2.jpg
    80,1 KB · Weergaven: 43
Sorry,
blijkbaar is niet helemaal duidelijk wat ik bedoel.
Op 5 juli is een installatie van SP1 mislukt (zie bijlage updates-2)
Latere, andere updates, zijn wel geinstalleerd (zie bijlage updates-1), maar SP1 dus nog steeds niet.
Nu vraag ik me af of ik eerst al die latere updates moet verwijderen voordat ik SP1 opnieuw probeer te installeren, of dat het niets uitmaakt.

Rudi.

Nou, nou,
ik vraag toch alleen maar iets, waar ik nog geen antwoord op heb gehad?

Rudi.

Nou, nou,
ik vraag toch alleen maar iets, waar ik nog geen antwoord op heb gehad?

Rudi.
Was niet men bedoeling van wat bot uit de hoek te komen, mijn excuus als dat zo overkwam.
En nee, maakt niets uit, die andere updates hoef je niet te verwijderen.

Et voila: Vista SP1 geinstalleerd en alles werkt weer normaal.
Ik heb de update van microsoft gedownload, mijn virusscanner gedeinstalleerd, en opnieuw opgestart in veilige modus, en vervolgens de installatie van SP1.
We zijn weer helemaal up to date.
Heeft uitstekend gewerkt zo!

Dank jullie voor je hulp!

Rudi.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan