Vista SP1 preview en informatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Links worden op verzoek van Microsoft verwijderd !

Ik zal proberen ze in de loop van vandaag opnieuw te uploaden. en het hier weer melden.

Greetz,

Harry.

Heb je ook idee waarom ze door Microsoft op verzoek worden verwijderd?

Hoi !

@Mario: de twee SP's zijn op 20-7 j.l. onder strikte geheimhoudingsplicht verstrekt aan een beperkt aantal beta-testers.

Officieel zijn deze bestemd voor de 2008 server, maar ingewijden zeggen zeker te weten dat deze een voorloper zijn van Vista SP1, dat omstreeks november dit jaar verwacht wordt.

Het nut tot geheimzinnigheid ontgaat mij volledig (waarschijnlijk commercieel), temeer omdat men er vanuit gaat dat deze SP's, misschien met nog enige aanpassingen, ter beschikking van een ruimere groep testers worden gesteld.

Wat in de link: http://thehotfixshare.net/board/index.php?showtopic=2962 wordt weergegeven, klopt vrij aardig !

Opvallend was bij mij de verbetering van de tijd die het kostte om en bestand te verplaatsen/verwijderen.

Dat gaat nu net zo snel als in XP.

Ik heb van een en ander grafieken, maar mag deze NOG niet publiceren.

Laten we hopen dat Bill besluit snel openheid van zaken te geven hieromtrent.

Greetz,

Harry.

Lijkt mij ook commercie te zijn. Microsoft wil als 1e officieel naar buiten komen met de updates.

Voor thuis gebruik zou ik ze gelijk proberen maar hier op het domein wacht ik toch nog maar even ermee

Hallo !

Ik kom er net achter dat ze via de link in mijn vorige post weer gewoon via rapidshare te downloaden zijn !

Dus voor de liefhebbers: let op de juiste versie (32-bits of 64-bits)

Greetz,

Harry.

Hoi !

Hardstikke goed, @mr.music !!

Greetz,

harry.

Hallo ,
Ook ik heb beide update's ( eindelijk ) kunnen installeren , had ook last van de bekende vertraging .
Edoch na installatie vind mijn antivirus ( avg ) 2 vreemde dingen .

shell32.dll en ntoskml.exe

Wat moet ik hiermee ?
Hans

Werkt dat ook op de nederlands talige versie?

Is dit zonder gevaar te updaten?

Heb zojuist geupdate.
Ben benieuwd of ik wat merk aan verbetering.

als ik de updates wil instaleren zegt die dat het niet voor mijn syteem kan maar ik heb vista 32 bit nl ??

Hoi !

Nee, die zitten nog niet in die link !

Deze SP's zijn eigenlijk bedoeld voor Server 2008, maar daarvan is de kernel hetzelfde als van Vista !

Werkt echt als een trein, vooral de verbetering bij het kopieren/verwijderen van bestanden.

Op internet wordt een vooruitgang van 160 % gemeld, maar ik houd het op 100 %.

Greetz,

Harry.

okee ik heb nu SP1 beta v275, zitten daar deze updates al in?

Hoi !

De juiste versie is Vista SP1 16659.

@franssen00: just google, of kijk op iedere zichzelf respecterende torrent-site !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan