Vista SP1?

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
1.563
Vista SP1? [Opgelost]

Hoi,

Ik had een vraagje over service pack 1 voor Vista.. Is deze nou al uit en te downloaden, of nog niet? Als ik google kom ik alleen maar op nieuws uit van november vorig jaar.. "Ouds" dus. Deze vertellen je dat het eind dat jaar vrij komt, maar een download link kan ik niet vinden.. :confused:

Wie weet hier meer van?
 
Laatst bewerkt:
Als je automatische updates 'aan' hebt staan zou ik maar wachten tot je een melding hierover krijgt.
Als hij al 'officieel' uit is, verschijnt hij meestal voor het Engelse taalgebied en pas enige tijd later voor het Nederlandse. Ik zou daar als ik jou was rustig op wachten om problemen te voorkomen.
 
Heb momenteel Vista niet geinstalleerd vanwege te veel problemen met vista, hardware die niet werkt, traagheid etc. Hoopte dat dit met een SP opgelost ging worden. Wil Vista dus zeker wel proberen als het tenminste lekker loopt.

Ehm.. 'Enige tijd later',, hoelang praten we dan over vanaf nu? zijn dat dagen/weken/maanden?
 
Laatst bewerkt:
Reken op een goeie maand.
Maar ik denk dat ook met sp1 jou problemen niet opgelost zullen worden.
Zéker als het gaat om hardwarecompatibiliteit.
 
Ok,

Ik had namelijk een draadloos netwerkkaartje, die in XP goed werkt, maar in Vista 'soms wel soms niet' doet. Bij het opstarten van Vista pakte hij hem op de een of andere manier soms niet, waardoor er geen internetverbinding mogelijk was. Opnieuw opstarten totdat hij het wel deed schoot natuurlijk niks op ;)

Maar ik wacht dat maandje nog even af ;) Misschien dat ik het dan eens probeer met een dual-boot of een andere pc met het netwerkkaartje, kijken of het wat wordt ;)
 
Hoi,

Ik heb pas gelezen dat ze de nl versie van sp1 in mei ergens verwachten. Wordt dus noch ff volhouden:p
 
Het is even goed zoeken, maar ik draai hier al een paar dagen met Vista Ultimate (legaal) en de Nederlandse officiele SP1, dus NIET de Release Candidate...
 
Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan