Vista start meer niet na uploaden ps2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roka841

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Na uploaden van vista ps2 doet mijn laptop niets meer. Toen er werd gevraagd om ps2 te uploaden heb ik ok gegeven. Ik denk dat 1 van 3 is gelukt. Toen ging de laptop uit om opnieuw op te starten.Opstarten kwam niet. Als ik nu de start knop in druk brandt alleen het lampje van de aan/uit knop. Heel af toe gaat er ook een klein lampje op de laptop,niet op het toetenbord,even aan maar dat is alles. Na een paar minuten gaat de laptop geheel uit. De hersteldisk start ook niet. Wel hoor ik het even draaien maar alles blijft dood. Laptop is een Packert-Bell en 9 maanden oud.
Dit bericht is met de mijn oude xp laptop geschreven. Kan iemand mij helpen?

Hopi !

Ik neem aan dat je SP2 bedoeld ?

Duik in je bios, zet de DVD/CD-speler als eerste in de bootvolgorde, start op van de Vista-DVD en kies voor: repareren.

Greetz,

Harry.

Harry; ik kan niet in de bios want de laptop start helemaal niet. Er gebeurt gewoon niets. Het scherm blijft zwart. Alleen het lampje van de aan/uit knop brandt. Verder alles dood.

Hoi !

Reageert je laptop helemaal niet meer ?

Al een extern beeldscherm geprobeerd ?

Als dit ook niet helpt heb je 'n echt probleem; kijk es wat er gebeurd als je een bootable CD/DVD in de speler legt.

Geen succes; dan hoop ik dat je nog garantie hebt.

Greetz,

Harry.

Harry dank voor je hulp. Ik heb begrepen dat ik het beter kan laten nakijken. Er is nog wel garantie. Hopenlijk gaat de inhoud niet verloren. Zal vragen of ze die willen overzetten op de externe harddisk die ik heb.
Roel.

Dit klinkt als een voedingsprobleem. Zonder ***lig te willen doen, maar zit de stekker wel in het stopcontact? Gooi anders de batterij er eens uit en kijk wat-ie dan doet

Ron

Ik denk dat het niet aan de stroom toevoer ligt. Had nooit problemen hiermee.
Harry had het over een vista bootdisk maar hoe kom ik hieraan?
Zoals vermeld hoor ik de drive wel eventjes draaien, maar doet met geen enkel dvd of cd iets. Scherm blijft dood. Misschien doet de bootdisk iets.
Roel.

Dank voor alle hulp. Ik heb de recoverydisk intussen gedownload maar ook hier gebeurde niets. Ik heb de laptop maar weggebracht naar de computerwinkel waar het is gekocht en kreeg te horen dat er problemen zijn met het moederbord. Dat dit gebeurde tijdens het uploaden van SP2 was pure toeval. De laptop is nu opgestuurd naar Packerd-Bell daar er nog garantie op zit.
Nogmaals dank.
Roel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan