Vista start niet door...

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan42

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Berichten
351
Op mijn laptop, een Toshiba Satellite A205, Vista (net een jaar oud), is iets vreemds aan de hand. Het begon met de IE die het niet meer deed (OE deed het wel). De taskmanager was op een gegeven moment niet meer te openen, vervolgens kon ik MacAfee niet meer openen. De recovery via het control panel opstarten kon ook al niet meer (blijft hangen in het scherm).
Op dit moment kan ik helemaal niets meer. De laptop start, ik kan inloggen op Vista, maar daarna kom je in een zwart scherm waar niets meer gebeurt (de muis doet het nog wel). Ook in safe modus opstarten helpt niet, kom je ook in een zwart scherm terecht.
Toshiba wil alleen een recoverydisk naar een adres in Amerika sturen (omdat ik de laptop in USA gekocht heb), maar daar ken ik niemand. Ik zit dus klem.
Wie kan me helpen om de laptop weer aan de praat te krijgen?
 
heb je dan zelf geen recovery dvd's moeten aanmaken bij het installeren van vista?

maar goed.
Je zou je laptop wel kunnen repareren met de vista recovery disk(normaalgezien x86 versie, zeker omdat het een laptop is van een jaar oud :p)

als je deze gedownload hebt brandt je het bestand als iso op een cdtje en start je daarmee op...
dan kan je voor bijvoorbeeld systeemherstel gaan kiezen.
 
jelpot geeft een leuke link.
laat daar vandaag nu juist een handleiding van geplaatst zijn bij Helpmij.nl
Dan kan het helemaal niet meer fout gaan.
 
jelpot geeft een leuke link.
laat daar vandaag nu juist een handleiding van geplaatst zijn bij Helpmij.nl
Dan kan het helemaal niet meer fout gaan.

oh ok, nu wordt het dan ook nog gemakkelijker voor ons zodat we niet alles telkens opnieuw moeten uitleggen :p
 
hallo jelpot en puppie, hartelijk dank voor jullie tips. Ik ga ze uitproberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan