Vista start niet meer op na stroomafsluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kris040

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2008
Berichten
68
Hallo,

Ik heb de stroom uitgeschakeld omdat ik een buitenlamp moest installeren, de pc was op dat moment bezig met afsluiten. Ik weet niet zeker of dat de pc al klaar was of niet, maar gezien de problemen zal hij nog wel bezig zijn geweest met afsluiten.
Nu ik de pc opstart doet hij niet veel meer, ik krijg nog wel het HP scherm waarmee ik in de setup kan komen maar dat is het. Opstarten in de veilige modus werkt ook niet, dan laadt hij wat bestanden en vervolgens krijg ik alleen een zwart scherm.
Ik heb net het bootmenu geopend en via HP Diagnostic Tools zijn alle onderdelen getest, alles is volgens deze tests in orde.
Weet iemand wat het probleem is, en wat ik nu moet doen?

Alvast bedankt.
 
Ik heb een recovery cd gebrand en laten draaien, deze kon echter niets vinden wat fout zou zijn.
Het is alleen niet mogelijk om via deze weg de pc naar een eerder herstelpunt terug te zetten.
Ik wil nog niet overgaan tot het opnieuw installeren van windows, er staan nog veel foto's e.d. op de harde schijf.
 
Laatst bewerkt:
Met de Vista recovery disc lukte het ook niet. Heb de Ultimate Boot CD gedownload en Seatools laten lopen. Alles werkt nu weer naar behoren.
Toch bedankt voor je suggestie.
 
Hallo

Gelukkig is dit verhaal afgelopen zonder data verlies...

Vergeet nu en in de toekomst geen backup v/d voor u belangrijke data te nemen.

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan