coen254
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2008
heey allemaal!
ben ik weer
als ik mijn PC opstart, heb ik altijd een hoop gedoe...
ik krijg blauw scherm ETC. maar dat is al een eeuw zo en daar weet ik ook de oorzaak van en ik weet ook dat dat niet op te lossen valt
maar ik moet dan ook kiezen tussen normaal opstarten en veilige modus en tussen normaal starten en opstartherstel.
mn PC chrashte laatst een soort van en toen deed ik dat je herstelt naar een vorig punt (srry, ben ff de naam kwijt
) en sinds dien als ik zo een keuze moet maken tussen bijvoorbeeld normaal starten en veilige modus is het net of alles getypt word!, het gaat dus heel langzaam! de tekst verschijnt letter voor letter in plaats van in 1 keer! en ook bij de keuze doet ie raar, dat grijze stuk waarmee hij laat zien wat je als je op enter drukt kiest gaat ook heel langzaam!!!!
HELP!!! plzzz!
ben ik weer

als ik mijn PC opstart, heb ik altijd een hoop gedoe...
ik krijg blauw scherm ETC. maar dat is al een eeuw zo en daar weet ik ook de oorzaak van en ik weet ook dat dat niet op te lossen valt

maar ik moet dan ook kiezen tussen normaal opstarten en veilige modus en tussen normaal starten en opstartherstel.
mn PC chrashte laatst een soort van en toen deed ik dat je herstelt naar een vorig punt (srry, ben ff de naam kwijt

HELP!!! plzzz!