vista start traag op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mik, ik ben het helemaal met je eens dat ik geen zaken had moeten noemen waar een uitleg bij nodig is en die dan niet geven.
Dat was te kort door de bocht.

Wat ik eigenlijk had willen zeggen is dat sommige pc-problemen niet via een forum zijn op te lossen als de eigenaar van het probleem niet over de kennis beschikt om bepaalde zaken juist in te schatten en te herkennen.
Omstandig uitleggen hoe met de tooltjes omgegaan moet worden heeft dan weinig zin.

In zo'n situatie is het beste advies wat we m.i. hier kunnen geven is om naar iemand toe te gaan in de omgeving die er voldoende verstand van heeft om het probleem op te lossen.
 
ik heb Winthruster gedraaid en krijg daar melding van een paar honderd fouten in een log opgeslagen.
kan ik daar iets mee?
 
Winthuster is een van die tooltjes die je liever kwijt bent dan rijk.
Het is ook moeilijk te verwijderen van de PC (wat de meesten wel willen nadat ze er in getrapt zijn en wintruster hebben geinstalleerd). Een van de gevolgen van installatie van wintruster is dat de pc niet meer zo soepeltjes loopt als voorheen.

Hier staat hoe wintrust verwijderd kan worden: http://www.how-to-uninstall-program...-removal-winthruster-windows-uninstaller.html
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan