Vista system recovery,

Status
Niet open voor verdere reacties.

twannn

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
ik heb een hp pavilion t3710 nl gekocht bij de mediamarkt, super ding, mooi stil enzo maar vista.. daar werd ik gek van.. dus ik windows xp erop gegooit, khad toch de legale versie, maar die code werkt maar op een pc, ik geprobeert te **cken en dacht dat t gelukt was, niet dus, na 30 dagen niet geactiveert.. dus ik denk oke, ik recover windows vista wel weer en vind t wel rpima..

maar nu komt het probleem, als ik opstart en op F11 druk (F11 = System recovery) gebeurt er niets, terwijl als ik op F10 = Boot setup druk dan gebeurt het in 2 seconden...

weet iemand anders een manier om alsnog vista te instaleren? ik heb dus geen cd.. t staat op een 2e partitie!

Hoi !

Vista-DVD lenen, en een repair-install doen !

Sorry, maar niet al te slim gehandeld !

Greetz,

Harry.

klopt helemaal, ik had daar ook al aan gedacht, maar weet niemand met zon cd! is er echt geen andere mogelijkheid?

ik had ook trouwens gewoon gedacht dat die recovery wel zou werken.. snap nog steeds niet waarom die t niet doet! heb niets geformateerd oid

Is het niet zo dat voor die recovery (zonder gebruik te maken van de dvd) er sowieso een recoverybestand op je pc moet staan om het te kunnen doen werken en dat dit bestand niet altijd standaard op iedere PC al is aangemaakt en je dat in sommige gevallen dus zelf moet aanmaken teneinde nadien een recovery (zonder dvd) te kunnen doen?

lijkt het je niet dat die er gewoon opstaat, ik heb de pc gekocht en verder niets veranderd, t lijkt me neit dat je eerst iets moet aanpassen of aanmaken voor iets werkt op de pc:confused:

Vista system recovery

Als het goed is staat de recovery op de D; partitie.

Volgens mij is je bootsetup de keuze opstarten van cd of van harde schijf.
Als het niet werkt even met HP bellen, ze hebben daar een goede helpdesk zoals ik heb ondervonden. Ik heb een HP compaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan