Vista taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Einsteinovic

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
24
Hallo allemaal

Dit is mijn eerste keer dat ik een vraagje op helpmij.nl dus sorry als ik mijn vraag op de juiste plek zet:p
Taakbalk van mijn laptop doet het af en toe raar. de geopende programma's staat helemaal rechtsonder bij systeemvak naast klok, volume enzo. en ik weet niet hoe dat kwam.
wie me helpen svp.
 
Hallo welkom op helpmij..
kun je daar een screentje van laten zien?
 
Als jpg of bmp opslaan op je hdd en als je een nieuw bericht maakt, op het paperclipje klikken (boven het typvenster). Pas op, bijlage mag niet groter zijn dan 100 Kb.
 
Als je je buroblad voor je hebt:
Druk op je toetsenbord op het knopje Print screen.
Ga vervolgens naar Paint, druk daar op control + v.
Sla het bestandje op als een GIF bestand.
En upload hem op http://www.tinypic.com/
het adres van je plaatje plak je hier in je bericht.
 
Laatst bewerkt:
Als je je buroblad voor je hebt:
Druk op je toetsenbord op het knopje Print screen.
Ga vervolgens naar Paint, druk daar op control + v.
Sla het bestandje op als een GIF bestand.
En upload hem op http://www.tinypic.com/
het adres van je plaatje plak je hier in je bericht.
Waarom ingewikkeld? Gewoon een .jpgtje aan het paperclipje van de Helpmij koppelen.

Tegen die tijd dat je dat ander allemaal gedaan hebt...............

Zie de tijd tussen jouw posting en de door mij gepostte bijlage : 180 seconden.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    51,2 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
thanks:p
view.php
 
Je hebt iets niet helemaal goed gedaan, want als ik 'm open, krijg ik een Helpmijmelding dat de bijlage ongeldig is.

Simpel :
zorg dat de .jpg of . bmp niet groter is dan 100 kb.
klik in het typvenster op het paperclipje
surf in het vak linksboven (bladeren) naar de jpg en selecteer 'm
dan kies je voor uploaden en daarna sluit je de popup.
 
Laatst bewerkt:
Hey pasja das het eerste dat ik dat weet..hahaha >>hoezo :shocked:
das wel handiger ja..
 
Hey pasja das het eerste dat ik dat weet..hahaha >>hoezo :shocked:
das wel handiger ja..


er wordt gevraagd naar URL en dat vul ik in met copieren plakken maar hij werkt niet
jouw tip snap ik niet helemaal hoe bedoel moet ik als een bijlage toevoegen?
 
Behoudens 1 icoontje dat ik niet ken, zie ik geen gekke dingen, herstel ik zie 0 gekke dingen. Welk icoontje hoort er volgens jou niet in thuis?
 
Behoudens 1 icoontje dat ik niet ken, zie ik geen gekke dingen, herstel ik zie 0 gekke dingen. Welk icoontje hoort er volgens jou niet in thuis?


goed morgen,

dat live messneger en google chrome icoontjes horen links te staan.
 
Ik gebruik zelf geen messenger, maar bij mensen die het wel gebruiken meen ik 'm ook altijd rechts te zien, correct me if i'm wrong.

Sterker nog, ik weet zéker dat het icoontje rechts hoort te staan (naast de klok)
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf geen messenger, maar bij mensen die het wel gebruiken meen ik 'm ook altijd rechts te zien, correct me if i'm wrong.

Sterker nog, ik weet zéker dat het icoontje rechts hoort te staan (naast de klok)


sorry als ik niet duidelijk was maar het probleem is ik heb messenger(W) en 2 google chrome(2) open staan en die horen links te staan.
 
Ik weet niet of het voor mij nu duidelijker is geworden. Wat ik wél weet is dat het Messenger icoontje rechts op de tasakbalk hoort te staan, vlakbij het klokje. Daar staat íe bij iedereen.

Die andere ken ik niet, maar het zou heel goed kunnen dat ook die rechts hoort te staan (standaard).

Je kunt als user álles wat je lollig vindt ook links op de taakbalk zetten, maar de standaardwaarde van bijv. Messenger is rechts. Dat je 'm daarna naar links verplaatst, is jouw ding.
 
Ik denk dat Einsteinovic het gewoon heeft over de 2 openstaande vensters(zie screenshot)

Bij mij staan de geopende versters namelijk ook links naast de snelstart icoontjes en dus niet rechts naast system tray.
 

Bijlagen

  • taakbalk.jpg
    taakbalk.jpg
    29,1 KB · Weergaven: 29
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan