Vista terugzetten naar fabrieskinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Hey,
Hoe kan ik een futsij laptop met Vista erop terug zetten naar fabrieksinstellingen. Zou dit zonder dvd of usb moeten doen. Heb al gekeken bij back up en systemherstel maar daar staat geen optie op om hem terug naar fabrieksinstellingen te zetten. Kan iemand helpen?
groeten aquino

Dit kan je doen pas tijdens laptop te her-starten maar zelf moet je uitvogelen welke je knoop moet indrukken tijdens her-start ( soms is dat F12 of F8 enz. ) zodat je bij jouw systeem recovery kan komen ( ALS je die ook hebt ?? :( ? ) en op die manier je dan kan jouw windows her-installeren oftewel jouw Vista naar fabriek instellingen terug brengen ..
===========
Oeps sorry Zoef ...dit was bijna stereo :D

Laatst bewerkt:
ik kom altijd terug in de bios welke optie moet ik kiezen? Als ik op F12 druk krijg ik wel de volgende opties:
1. PCI BEV: P4-HL-DT-ST DVDRAM GSA - T5O
5. PCI SCSI: PO-ST9320320AS
<Enter Setup>

Laatst bewerkt:
:( Nee tis geen bios ga maar daar weg, je mag nu niets in bios doen, en jij hebt dus een ander toetsenkombinatie nodig, maar ik kan je niet vertellen welke knoop je drukken moet omdat die soms ergens zo is, en dan ergens anders ... :(

de knop die ik nodig niet werkt niet dat zou normaal F8 moeten zijn maar dan kom ik op een scherm dat windows niet goed is afgesloten

Welke laptop? Met alleen merknaam komen we niet verder.
Dus naam / type etc.

In start alle programma's staat misschien mao van Fujitsu. Staat er geen handleiding in?
Of heb je die niet bij je notebook destijds gekregen op papier?

Ook geen recovery op dvd gebrand?

Laatst bewerkt:
het model is een fujitsu siemens Amilo Notebook PI 3625 mao van Fujitsu staat re niet op wel Futsji Siemens computers recovery is dat programmatje daarvoor bedoelt?

Laatst bewerkt:
Graag hoofdletters en punten gebruiken.
Zo is het Chinees voor me!

Recovery brand je op Dvd's en daarmee kan je de laptop naar afleveringsstatus terugbrengen.
Of er staat een image op een verborgen partitie welke je met een toets bij opstarten terug kunt zetten.

Maar dat alles staat in een handleiding destijds geleverd bij aflevering dan wel op een bestand op je pc.

Ik zal met Amilo Notebook PI 3625 eens verder kijken.

Er stond een Fujitsu Recovery Program op.
Ga eens naar dat programma als je nog met deze laptop kan werken en brand de recovery dvd's.
Of heb je die er bij gekregen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan