Vista tijdens bij install

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Hoi , ik wilde vista gewoon is uitproberen, alles gaat goed en dan start ie opnieuw op en gaat ie verder met installatie voltooien , dan wordt het beeld ff zwart ( Video driver geinstalleert) ? en dan paar seconden en dan slaat ie vast.

------------
heb al met 1 reepje gebrobeert . hielp niet
heb ander merk ram gebrobeert hielp ook niet
heb andere hdd gebrobeert hielp ook niet

------------

specs:

Asrock ALiveNF5-eSATA2+

3gig ram
2.30 ghz amd proccesor

2 harde schijven
1 ( Samsung 160 gig)
2 ( Samsung 1 TB )

Wie o wie kan mij helpen ?

Is het 32 of 64 bits? En weet je ook zeker dat jouw onderdelen dat ondersteunen?

Hoi , het is 32 bits , en ik heb vista advisor gedraait en volgens hen is al mijn hardware compatible

heb net ff gebrobeert met andere voeding ( je weet maar nooit) en zelfde resultaat , setuperr is ook leeg.

Het enigste wat ik nog kan bedenken is je bios updaten naar de laatst nieuwe versie zodat deze dan ook "vista ondersteund"

Hoi , ik heb een 2e pc waar vista wel werkt , nu heb ik is alle onderdelen ja Geheugen en vga kaart en tevens voeding verwisselt naar pc die wel werkt en vista geinstalleert, en die installeert gewoon..heb ook andere hdd gebrobeert en werkt ook.. dus moederbord of cpu zijn defect ?..

Probeer anders xp er op te installeren? ;)

Als die dezelfde fout geeft heb je veel kans dat het aan je mobo (moederbord) ligt.

Of windows 7:love:
die is echt geweldig ={D

Hoi ja dit is het juist het raarste , Windows xp wil wel win 7 nog niet gebrobeert :P

die wil wel...als in die doet het wel goed?

Dan is het misschien toch ff aan te raden om over te stappen op Windows 7 ;)

probleem is alleen dat die verloopt in augustus ofzo (de BETA) :(

Dan moet ik je helaas teleurstellen ben ik bang? tenzij je een bepaalde foutmelding krijgt.

Eel af en toe wil het ook nog wel eens helpen om een aantal biosinstellingen te veranderen, dat heb ik ergens ooit gelezen ofzo maar ik weet begod zo niet welke.

btw wat wil je met vista? beter wacht je even en stap je over op windows 7. ;)

Tja, misschien is er toch een probleem met die vista installatie dvd dan :confused:

Ik zou het eens opnieuw branden of een andere versie proberen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan