Vista Transformation Pack (8.0.1) - KERNEL32.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bboyyy

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
54
Ik heb dit probleem al eerder gehad. Ik had VTP geïnstalleerd en later weer weggehaald. Daarna werkten verscheidene dingen niet meer op mijn pc. Ik heb trouwens Windows XP Home Edition met Service Pack 2.

Toen ik bijvoorbeeld in het Start-menu een bestand aan wilde klikken ging dat niet. Toen ik over de bestanden heen ging 'zweven' met mn muis, werden de bestanden/mappen niet gemarkeerd (bijv. blauw).

Nu, echter, is mijn probleem iets groter, want ik heb naast dat probleem ook andere probleempjes. Ik kan Paint bijvoorbeeld niet openen. Dan krijg ik een 'Kan entrypoint in procedure e niet vinden in DLL-bestand KERNEL32.dll.' fout.

Het programma LimeWire doet het bijvoorbeeld ook niet. Elke keer als ik op de snelkoppeling klik gebeurt er niets. Dit had ik ook bij mijn vorige computer met VTP 7.0 en ook met versie 8.0. Ik heb nu versie 8.0.1 weggehaald omdat mijn EXPLORER het 'niet deed' en elke keer als ik via Taakbeheer explorer wilde sluiten en weer openen kreeg ik een foutmelding. Ik kon ook geen Systeemherstel toepassen dus ik heb via Veilige Modus VTP moeten weghalen.

Kan iemand mij misschien helpen?

D.
 
ja die paketen zijn leuk.
vandaar dus niet instaleren het sloop totaal alle systeem bestanden van windows.
wat je kan doen is dit commando ff proberen,
sfc /scannow (let op je heb hier wel je xp cd bij nodig.
mocht dit niet werken kan je proberen een herstel instalatie te doen data blijft behouden.
als dit ook niet werk raad ik een totaal nieuwe instalatie aan hier bij is alle data weg.
 
ja die paketen zijn leuk.
vandaar dus niet instaleren het sloop totaal alle systeem bestanden van windows.
wat je kan doen is dit commando ff proberen,
sfc /scannow (let op je heb hier wel je xp cd bij nodig.
mocht dit niet werken kan je proberen een herstel instalatie te doen data blijft behouden.
als dit ook niet werk raad ik een totaal nieuwe instalatie aan hier bij is alle data weg.
Ik ben ook van plan het niet meer te installeren. Nooit meer.
Maar kun je me misschien een gedetaileerde how-to geven? ._.
 
1. Stop je Windows XP cd in je cdrom speler
2. Druk op start -> uitvoeren
3. Typ: sfc /scannow
4. Wacht heel lang

Post het resultaat maar.

Succes!
 
1. Stop je Windows XP cd in je cdrom speler
2. Druk op start -> uitvoeren
3. Typ: sfc /scannow
4. Wacht heel lang

Post het resultaat maar.

Succes!
Ik heb gehoord dat alles behalve persoonlijke data weggaat.. Is het dan ook zo dat ik weer terugga naar bijvoorbeeld Windows Media Player 7? Of weer naar Service Pack 1?
En kleine dingetjes zoals MSN dan?
 
Er gaat helemaal níets weg.
Wat dit doet is de originele Windows systeembestanden controleren, en waar nodig vervangen.
Je raakt geen programma's, bestanden of updates kwijt.
 
Ik heb dus hetzelfde probleem, maar dan met vista home basic. (hostproces werkt niet meer rundll32)
Ik kan geen D2D recovery doen, want hij vraagt een wachtwoord, en ik heb dat volgens mij niet ingesteld.
Ik heb geen originele CD van vista, ik heb hem niet bij de laptop gekregen.
Ik heb wel een back up CD, maar als ik deze start voor recovery geeft hij volgende foutmelding: 0xa0000003, meer zegt hij niet.
Heeft iemand een idee om aan dat wachtwoord te geraken. eRecovery van Acer regeld de D2D.
(Acer Aspire 3680, cpu intel(r) celeron(r) 1.73Ghz, chipset GMA945 intel)
(als je nog meer pcspecs nodig hebt kan je even bij 'mijn systeem' kijken)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga nu even rebooten, maar hij zegt dat hij niet alle fouten kon herstellen :s
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    65,6 KB · Weergaven: 34
Je moest trouwens 2. Druk op start -> uitvoeren, 3. Typ: sfc /scannow doen en niet eerst CMD starten :).
Maargoed, dit werkt ook.

Plaats de inhoud dat logbestand eens hier.
 
1. Stop je Windows XP cd in je cdrom speler
2. Druk op start -> uitvoeren
3. Typ: sfc /scannow
4. Wacht heel lang

Post het resultaat maar.

Succes!

Voor mij heeft dit perfect gewerkt, ik gebruik wel vista en zonder cd.
Dit verdiend wel een vermelding in men handtekening :thumb::thumb:
(prompt als admin starten en daar dan sfc /scannow invoeren, voor mensen die dit probleem ook hebben, maar met vista dan)
 
Je moest trouwens 2. Druk op start -> uitvoeren, 3. Typ: sfc /scannow doen en niet eerst CMD starten :).
Maargoed, dit werkt ook.

Plaats de inhoud dat logbestand eens hier.

Start >> uitvoeren is op XP, bij vista staat die ergens anders ;), maar waar weet ik ook niet en die opdrachtprompt weet ik wel staan :)
en ik ga naar die map, maar hij zegt dat die leeg is :s
 
1. Stop je Windows XP cd in je cdrom speler
2. Druk op start -> uitvoeren
3. Typ: sfc /scannow
4. Wacht heel lang

Post het resultaat maar.

Succes!
Het heeft niet geholpen... alles is nog zoals eerst, behalve m'n bootscreen dan. Dat was 'Vista' maar nu is het weer 'Windows XP'... wat nu?
 
Iemand??? Mijn CD is trouwens 'ouder dan de versie op de pc' ... moet ik 'm nu slipstreamen ofzo? En ik heb geen 'herstel' optie bij het herinstalleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan