Vista Transformation pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

STE3FY Style

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
Vista Transformation pack (opgelost)

Hallo forumerz,

Ik heb een tijdje terug vista transformation pack geinstalleerd maar nu wik ik tog weer terug naar me oude vertrouwde xp maar als ik op dat vtp centre druk krijgt hij een error en ik kan hem daarom ook niet verwijderen.
Nu is mijn vraag bestaat er ook een manier om hem hardnekkig te verwijderen?

Alvast bedankt.

:EDIT: vraag is opgelost

Laatst bewerkt:
probeer eens revo-uninstaller, misschien dat het daarmee wel lukt.
is te vinden in t forum over handige software geloof ik

Ja dit werkt al beter bedankt alvast ik heb er al een groot gedeelte van af nu wil ik nog me oude iconen terug en bij een map de werkbalk is helemaal geminimaliseerd enz. die wil ik ook weer terug.

Systeemherstelpunt?Bij installatie is eerst 'n herstelpunt aangemaakt!

Dat kan ik ff niet beoordelen omdat ik 'm nog niet gedeïnstalleerd heb daarbij heb ik 'n BackUp programma dus ik gebruik syseemherstelpunten zelden,maar in principe zou je buroblad weer moeten zijn zoals 't was. Al uitgeprobeerd?

Laatst bewerkt:
maar dat kan niet want de icoontjes zijn gewoon vervangen door de echte in het windows mapje

Dan heb ik geen oplossing.

Misschien kun je een screenshot plaatsen en kunnen anderen je helpen.

Misschien is repareren van het besturingssysteem met de CD-Rom een mogelijkheid.

Laatst bewerkt:
nee want de cd is service pack 2 en op me pc staat 3 dus dat kan ook niet maar ik zal ff screenshot plaatsen.

Heb je eigenlijk al geprobeerd om de Windows XP-stijl terug te zetten met Eigenschappen voor Beeldscherm ?

Rechtsklikken op het Bureaublad > Eigenschappen > tabblad Vormgeving > Vensters en knoppen.

Je kunt het volgende nog proberen :

Ga naar Start > Uitvoeren > typ: services.msc > OK = Services .

Scroll nu naar Thema's > rechtsklikken > Eigenschappen > Opstarttype : moet zijn automatisch.

Opnieuw starten.

En ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan