Vista uiterlijk voor XP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

n8vlinder

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
Berichten
57
Ik heb vandaag een computerblad gekocht en daarin staat een artikel in:Vista-uiterlijk voor
XP.
Hier staat beschreven hoe je je comp het uiterlijk van Vista kan geven.Op zich lijkt me dat wel interessant om dat te proberen maar volgens het artikel is het vrij moeilijk om weer terug te schakelen naar XP.
Heeft er iemand dit (al) geprobeerd?
Groet,


N8vlinder:D
 
Ik heb het wel ooit geprobeerd en heb nu weer winxp look. Ik heb het gewoon via Systeemherstel gedaan, maar er blijven toch nog wat verborgen bestanden op je pc staan nadat je het hebt verwijderd.
 
Ik heb nog steeds de vista look op mijn pc staan,bevalt me wel eigenlijk.
Maar nadat ik de vista look had geinstaleerd kreeg ik problemen met een ander reeds geinstaleerde programma,ik heb toen een systeemherstel gedaan,en daarmee was de vistalook ook van mijn pc af.
Nou ja niet helemaal moet ik zeggen,er stonden nog wat vistalook icoontjes op mijn buroblad en de startknop was ook nog in die look en sommige mappen (waaronder de muziekmap) was ook nog in de vistalook weergegeven.
Omdat de vistalook mij toen wel beviel (en ik vind het nog steeds een mooie look) heb ik hem weer op mijn pc geinstalleerd.

Ik weet niet hoe je die icoontjes enz van je pc afkrijgt als je de vistalook eraf haalt,maar ik kan je dus hiermee wel melden dat ik dus ook daar tegen aan ben gelopen.
 
Okay,werkt alles verder gewoon naar behoren?Of loop/liep je nog tegen "problemen"aan.
Ik vind het er nl erg gaaf uitzien.Maar omdat ik een leek ben op pcgebied ben ik er een beetje huiverig voor om het te proberen.
In principe ben je na systeemherstel weer van Vista af(op een paar dingetjes na dan)
 
Hoi !

Eenmalig geprobeerd en vond het geen succes !

Vreet geheugen, en niet ieder ander programma is er blij mee.

Installeer gewoon een dual-boot met een Vista-versie, dan heb je echt wat.

Greetz,

Harry.
 
Ik gebruik een image, die ik geregeld op de nieuwe stand van mijn schijf breng. Is iets fout, ff image terug! Dit werkt beter dan systeem herstel.
 
@muurhond als ik dat zou installeren(tweaknet) kan ik dan ook tegen problemen aanlopen en is het weer makkelijk te verwijderen?
@Harry Snor om eerlijk te zijn; ik weet niet wat je bedoelt met een dual-boot,zoals gezegd ik ben een leek op dit gebied.:eek:
En dat geldt eigenlijk ook voor wat Thomas Jan schrijft:eek:
 
Hoi !

Dual-Boot = twee besturingssystemen op 1 PC, bijv. Vista en XP.

Image = exacte kopie van je HDD maken op een andere HDD, externe HDD of PC.


Maak een herstelpunt en installeer dat transformation-pack: je merkt vanzelf of het wat is.

Valt het je tegen, zet je alles terug via systeemtherstel.

Succes,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan