Vista Ultimate (Kan geen SP1 installeren)

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdonkers

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Voor jullie zeggen zoek eerst over dit probleem dat heb ik. Maar ik blijf steeds error's krijgen op het einde ongeveer. Ik heb me virusscanners al verwijdert en dan proberen te isntalleren. En het zelfde verhaal via veilige modus maar niks het werkt niet. Ik heb Windows Vista Ultimate 32bit iemand een oplossing hoe ik sp1 kan draaien. Ik heb het namelijk nodig voor gta IV

Misschien is het handig om de errors te melden net als de eigenschappen van je systeem(altijd handig)

Weet zo niet meer welke error denk gewoon de standaart die iedereen krijgt. Om weer 1 uur te wachten voor 1 screen heb ik geen zin en hoezo eigenschappen van mijn pc ? Ik heb gewoon een standaart packardbell pc (half jaar oud) met nieuwe geluids kaart, video kaart (8600GT) en nieuwe wireless kaart, nieuwe cooler, g15 toetenbord en vx revolution muis de rest is gewoon standaart packardbell.

Meestal als sp1 niet wilt installeren is dat over een illegale versie van Vista,,,, maar dat zal in dit geval niet zo zijn toch?? (ook al word een standaard PB niet altijd met ultimate geleverd)

.

Laatst bewerkt:
Ik had eerst Home Basic erop zitten maar had van me ouders Ultimate gekregen die ze gekocht hadden bij Dynabyte dacht ik toen die tijd. Maar vind raar dat het me dan niet lukt.

zonder de foutcode of als we niet zeker weten dat het een legale versie is van vista zullen we je toch ook niet zo snel kunnen verder helpen, we kunnen niet speciefiek gaan zoeken naar een oplossing, ik hoop dat je dat begrijpt...

Wat je zou kunnen proberen is de tips te volgen bovenaan in het vista forum over het installeren van sp1 :thumb:

Ik krijg deze error:

Het staat wel in het duits maar is wel de zelfde error code en heb ook al op microsoft zelf gekeken. En wat jij zij boven aan het forum bij het installeren van sp1 heb ik al gedaan als je goed ahd gelezen.

vista_sp1_error.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan