Vista Ultimate Media Center kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Hey Allemaal,

Ik heb afgelopen weekend Vista Ultimate geïnstalleerd, en toen heb ik al die icoontjes die in het start menu --> programma's stonden verwijderd, omdat hij anders veel te vol zou komen te staan.. maar nu kan ik nergens Windows Media Center meer vinden.. Waar kan ik die vinden/opstarten?
 
Hoi !

Als je alleen maar de snelkoppeling verwijderd hebt kun je het Mediacentre gewoon via de verkenner terugvinden (of via de zoekfunctie), en dan een nieuwe snelkoppeling maken of toevoegen aan het startmenu.

Heb je het complete programma-onderdeel verwijderd, moet je een repair-install doen.
http://vistasupport.mvps.org/windows_vista_repair_options.htm

Greetz,

Harry.
 
ik ben ff de Run opdracht aan het zoeken voor je

__update__

argg... heb niks gevonden. ik zoek nog ff door. maar ik denk dat ik niets vind.
 
Laatst bewerkt:
Reactie #1

Ik heb idd alleen maar de snelkoppeling verwijderd.. heb niet het hele programma verwijderd, maar kan het nergens meer vinden.. :S wel vreemd, hoop niet dat ik mijn hele PC moet herinstalleren om dat programma terug te krijgen.. het loopt nu eindelijk helemaal perfect..
 
ik denk idd dat wat HarrySnor zij dat je ff in verkener moet gaan uitpluizen waar het staat.
 
Kijk eens in verkenner bij:
C:\Windows\ehome\ehshell.exe

Maak daar eens een snelkoppeling van.
 
Reactie #2

THANX!!
Daar stond ie dus... raar dat dat dan niet gewoon staat aangegeven als media center ofzo in Program Files net als de rest van de apps...

THANX!!

Slotje gaat erop, probleem opgelost!
 
Graag gedaan.

Slotje doen wij wel, als het echt nodig is. De status heb je al op opgelost gezet, dat mocht jij doen.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan