Vista Ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

pielewie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Berichten
3
L.S.
Nieuw systeem gebouwd; Vista Ultimate geinstalleerd; Probeer Windows Live On Care te installeren; Krijg dan de volgende meldingen: Er is een probleem met het bestand gevonden. SetupOneCare.exe. Dit bestand wordt geblokkeerd omdat het geen geldige digitale handtekening bevat dat de uitgever ervan bevestigd. Wat kan ik hier aan doen om dit op te lossen?
Dank.
Pierre.
 
probeer eens rechts klikken en dan uitvoeren als administrator
 
L.S.
Uitvoeren als administrator wordt afgedaan met de melding: OneCare Setup Package werkt niet meer; met de bekende toevoeging: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.
Dus?????
Dank.
Pierre.
 
Mag ik deze vraag nogmaals onder de aandacht brengen; ben enkele weken met vakantie geweest; probleem is er nog steeds
 
Beste pielewie,

Ik stuur jou dit bericht omdat ik hier heb gelezen dat je gebruik maakt van Windows Live OneCare. Ik vind het erg vervelend dat je problemen hebt ondervonden tijdens de installatie.

Graag wil ik je er op wijzen dat je met vragen altijd terecht kunt bij de telefonische helpdesk op 020-5001500 (kies Thuisgebruikers en vervolgens Windows Live OneCare) of stel je vraag hier online.

Vriendelijke groet,

Michiel

Ik ben een vertegenwoordiger van Windows Live OneCare. Verify this posting at http://validate.webrepassociates.com and enter code: v3g4fvoey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan