Vista - Ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hiper94

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu Windows Vista Ultimate het is niet een orginele versie ik had het ergens gedownload en toen had ik het op een cd gebrand. Het orginele versie was Windows Vista Home Prenium die zat er vanzelf op ik kreeg geen cd. Ik wil eigenlijk weer Vista Home Prenium hebben die op mijn pc zat hoe krijg ik dat weer terug?

Hallo allemaal,

Ik gebruik nu Windows Vista Ultimate het is niet een orginele versie ik had het ergens gedownload en toen had ik het op een cd gebrand. Het orginele versie was Windows Vista Home Prenium die zat er vanzelf op ik kreeg geen cd. Ik wil eigenlijk weer Vista Home Prenium hebben die op mijn pc zat hoe krijg ik dat weer terug?

gewoon automatisch opstarte via boot cd derin stoppe en dan zal hij wel zelf opstarte

Staat er bij jou in Start > Alle programma's: Acer Empowering Technology?
Als dat zo is, moet er ook Acer eRecovery Management in dat mapje staan.
Hiermee kun je de recovery dvd's branden als die nog op je partitie staan.

Staat er bij jou in Start > Alle programma's: Acer Empowering Technology?
Als dat zo is, moet er ook Acer eRecovery Management in dat mapje staan.
Hiermee kun je de recovery dvd's branden als die nog op je partitie staan.
Nee, ik heb geen Acer Empowering Technology wat nu :(

Als er nog een verborgen partitie is, kun je daar ook vaak inkomen door vlak na het opstarten, de linker alt-toets + F10 ingedrukt houden. Daar in het menu kun je misschien hersteldisks aanmaken. (Natuurlijk is het doel van die menu om de computer opnieuw te laten installeren, maar dat is nu niet de bedoeling.)

Als er nog een verborgen partitie is, kun je daar ook vaak inkomen door vlak na het opstarten, de linker alt-toets + F10 ingedrukt houden. Daar in het menu kun je misschien hersteldisks aanmaken. (Natuurlijk is het doel van die menu om de computer opnieuw te laten installeren, maar dat is nu niet de bedoeling.)
Ok zal het even proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan