Vista upgrade onbeperkt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Nieuwe vraag, zoals gevraagd.

Ik heb binnekort een volumelicentie of open license van xp.
Kan ik vista ultimate onbeperkt blijven gebruiken als ik er een upgrade bijneem?

Dus, geld het systeem dat de xpkey ongeldig wordt bij een upgrade ook bij een open license of volumelicentie?

En is de upgradelicentie even onbeperkt als de retaillicentie?

En verder: kan ik een home premium die gekraakt is geweest nog upgraden naar de ultimate als ik de crack onschadelijk maak en de ongeactiveerde home premium upgrade naar ultimate? Ten slotte is dat hetzelfde systeem dan als de workaroundmethode voor vista...

vraag 1: nee kan niet.
2: Ja
3: nee4: nee werkt niet

Wat is dan het verschil tussen die workaround en de ongeactiveerde home premium?

Bij Helpmij.nl kunnen we je niet helpen met illegale acties.

Niet weer he..................................................................

ik zeg het nog 1 KEER

Om een Vista Ultimate Upgrade volledig te installeren, heb je geen XP, geen WIN98, geen "openlicense", geen crack, geen niet-geactiveerde Vista HomePremium of wat dan ook nodig!

Volledig LEGAAL!!!!!

Laatst bewerkt:
Het lijkt me net dat van illegaal naar legaal willen gaan geen illegale actie is.

wat betreft met die work-around, hoevaak kan die dan gebruikt worden?

Zoals in je vorige topic, een paar keer, maar niet onbeperkt

je kunt met een vista dvd maar op 1 computer installeren.
zodra je dat op een andere computer wilt installeren dan heb je een nieuwe licentie nodig.

@puppie: een retailversie kan je idd maar op 1 pc installeren, er ontbreekt slechts 1 woord: gelijktijdig. Dus als je het van een pc gooit kan je het op een andere installeren. (dus wel onbeperkt)

Hoe vaak is dat dan met een upgrade?

Die stelling klopt niet...dat was bij xp misschien zo maar vista niet.
Die geeft bij de activatie meer prijs van jou computer dan jij in de gaten hebt.
Upgrade kun je ook maar 1 keer gebruiken, hier zit ook een key bij voor 1 computer.

Is het niet mogelijk om een retailversie te deactiveren dan? Ik dacht dat dat wel mogelijk was.

Wat is het punt van retail dan nog? Dan zou iedereen toch oem nemen, neem ik aan?

deactiveren is niet mogelijk.
verschil tussen die 2 is er niet

Nochtans zegt microsoft zelf er toch iets anders over hier

"De gebruiker kan de FPP-versie meenemen naar een nieuwe of andere pc, na verwijdering van de pc waarop deze in eerste instantie is geïnstalleerd."

waarom vraag je het dan hier.....:confused:
maar probeer het maar je zult zien dat je niet kunt valideren.

Waarom ik het hier vraag? Mijn vraag hier is hoe het zit met de upgradeversie.

En ik veronderstel dat je even moet bellen met microsoft ter verantwoording waarom je het op een andere pc wil gebruiken of een bepaald stappenplan moet volgen?

Ik geloof zelfs dat microsoft op de site van vista zegt dat het pas vanaf de 5de keer is dat het telefonisch afgehandeld moet worden. Het is toch alleen de oemversie die je niet op een andere pc kan valideren? Zeker dat je je daarmee niet vergist?

de oem versie is precies hetzelfde hoor.
nee daar vergis ik mij niet mee.
ik heb busniness legaal gekocht.
had het op de laptop staan.
laptop gaat stuk.
nieuwe gekocht....stond vista home op.
heb daar mijn eigen gekochte versie op gezet.....maar moest wel bellen met MS om het geactiveerd te krijgen.

ja, maar je kan het dus toch activeren na bellen met microsoft? Dat zou bij een oemversie niet lukken, dat is het verschil...

jij hebt helemaal gelijk (dus niet)

Wat zie ik dan verkeerd en waarom zet microsoft het dan zo op z'n eigen site?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan