martijnmad
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 19 sep 2007
hallo allemaal een vraagje,
ik heb op mijn laptop nu vista draaien.
een vriend van mij heeft een nieuwe laptop gekocht met daarbij een originele versie van windows 7.
Nu is principieel tegen betaalde software enz enz dus hij heeft 7 nooit geinstalleerd en heeft direct ubuntu erop gezet
nu heeft hij dus windows 7 over nu is mijn vraag kan ik die dvd gebruiken om mijn vista een upgrade te geven naar 7 het betreft allebei de 32 bit versie en allebei home premium!
Ik wil wel graag mijn programma'behouden en gegevens zoals photoshop enz enz
ik heb al de compatibiliteit programma gedraaid en daarop komt slecht 1 foutmelding uit en dat gaat over de acer chip ofzo iets!
Ik type dit op mijn werk dus heb het nu niet bij de hand SORRY!
Ik wil graag upgraden maar niet alles kwijt raken!
en ben een behoorlijke noob wat dat betreft dus vandaar dat ik het even vraag!
Groeten martijn Drost
ik heb op mijn laptop nu vista draaien.
een vriend van mij heeft een nieuwe laptop gekocht met daarbij een originele versie van windows 7.
Nu is principieel tegen betaalde software enz enz dus hij heeft 7 nooit geinstalleerd en heeft direct ubuntu erop gezet
nu heeft hij dus windows 7 over nu is mijn vraag kan ik die dvd gebruiken om mijn vista een upgrade te geven naar 7 het betreft allebei de 32 bit versie en allebei home premium!
Ik wil wel graag mijn programma'behouden en gegevens zoals photoshop enz enz
ik heb al de compatibiliteit programma gedraaid en daarop komt slecht 1 foutmelding uit en dat gaat over de acer chip ofzo iets!
Ik type dit op mijn werk dus heb het nu niet bij de hand SORRY!
Ik wil graag upgraden maar niet alles kwijt raken!
en ben een behoorlijke noob wat dat betreft dus vandaar dat ik het even vraag!
Groeten martijn Drost