vista upgrade windows 7 seven

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnmad

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
hallo allemaal een vraagje,

ik heb op mijn laptop nu vista draaien.

een vriend van mij heeft een nieuwe laptop gekocht met daarbij een originele versie van windows 7.

Nu is principieel tegen betaalde software enz enz dus hij heeft 7 nooit geinstalleerd en heeft direct ubuntu erop gezet

nu heeft hij dus windows 7 over nu is mijn vraag kan ik die dvd gebruiken om mijn vista een upgrade te geven naar 7 het betreft allebei de 32 bit versie en allebei home premium!

Ik wil wel graag mijn programma'behouden en gegevens zoals photoshop enz enz

ik heb al de compatibiliteit programma gedraaid en daarop komt slecht 1 foutmelding uit en dat gaat over de acer chip ofzo iets!

Ik type dit op mijn werk dus heb het nu niet bij de hand SORRY!

Ik wil graag upgraden maar niet alles kwijt raken!

en ben een behoorlijke noob wat dat betreft dus vandaar dat ik het even vraag!

Groeten martijn Drost

Goedemorgen,

In ieder geval zou je de bestanden die je wilt bewaren veilig moeten stellen dia zal je wel kwijt zijn met de eventuele upgrade, maar die win 7 versie zat die bij het notebook van je vriend geleverd ? als dat zo is dan zit er een dikke kans in dat de drivers etc voor dat notebook er ook op staan en niet vergeten de windows registratie.

Laatst bewerkt:
vista upgrade

ja de dvd zat bij zijn hp notebook en ik heb een acer hoe gaat het dan met de drivers ben ik dan alles kwijt en moet ik de drivers apart installeren?

en voor de documenten kan ik natuurlijkmakkelijk een back upje maken

er zitten twee harde schijven in een c en d op de d: heb ik films en foto's staan dat geeft toch geen probleem? anders moet ik 300 gig proberen te branden dat zie ik niet zitten

Hoi,

Denk dat het dan niet gaat lukken om win 7 op de Acer te installeren vanwege wat ik al eerder schreef de win 7 zal specifiek bij de hp horen.

bedankt

bedankt voor de info ik ga het niet proberen
Jammer had toch wel graag 7 erop gehad!
zeker omdat een eventuele opvolger vast wel weer een upgrade optie zal hebben maar alleen voor 7 en dan niet meer voor vista!

Wat kost een windows 7??

of zijn er nog andere mogelijkheden?

Hoi,

Ja er zijn ander mogelijkheden maar daar kunnen we het hier niet overhebben;) zie de regels!
en de goedkoopste zou je hier kunnen zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan