[Vista] USB poorten werken niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja....het zou een hardwareprobleem kunnen zijn. Ik zou toch nog een keer proberen de bij de USB-apparaten geleverde software te installeren, met compatibiliteitsmodus XP SP2. Is er geen software bijgeleverd dan voor elk apparaat op internet de (XP)drivers downloaden en installeren onder dezelfde compatibiliteitsmodus. :)

Tja....het zou een hardwareprobleem kunnen zijn. Ik zou toch nog een keer proberen de bij de USB-apparaten geleverde software te installeren, met compatibiliteitsmodus XP SP2. Is er geen software bijgeleverd dan voor elk apparaat op internet de (XP)drivers downloaden en installeren onder dezelfde compatibiliteitsmodus. :)

ik heb inmiddels vista eruit geknikkerd en xp erop geinstalleerd. de drivers die bijgeleverd zijn met de moederbord ook geinstalleerd. Nog steeds doen ze het niet.

ik had dit probleem ook met vista en ik had het opgelost door usb 2.0 uitschakelen die ik helemaal niet heb en dan kijkt vista pas naar usb 1.x je moet even naar
computerbeheer> apparaatbeheer> Universal serial bus-controllers
en dan de usb 2.0 poorten uitschakelen (bij is dat via usb enhanced host controller) :)

usb 2.0

ik had dit probleem ook met vista en ik had het opgelost door usb 2.0 uitschakelen die ik helemaal niet heb en dan kijkt vista pas naar usb 1.x je moet even naar
en dan de usb 2.0 poorten uitschakelen (bij is dat via usb enhanced host controller) :)

Bedankt voor je reactie, helaas heeft dit ook niet gewerkt. Ik had Vista erop daarna XP er weer opgezet, alsnog Vista er weer op en nu weer terug naar XP. Niks heeft gewerkt. Chipset heb ik opnieuw geinstalleerd ook niet gewerkt. Ik heb een interne PCI usb kaart gekocht en daarmee werkt het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan