Ik heb Vista geinstalleerd en toen ik opnieuw moest afsluiten om de Nvidia kaart te installeren, liep de pc met opstarten opnieuw vast en gaf alleen een zwart scherm. Knop uit en toen opstarten resulteerde in het zelfde als waarvoor ik dit topic startte. Toen besloten om Vista er weer opnieuw erop te zetten, formateren hdschijf (deze had nu in ene D: als letter) en daarna weer Vista erop. Nu kreeg ik met opstarten weer dat er van hdd of cd werd gevraagd en daarna old windows of Vista. Tja dat in de opstart uitgezet en boot vologorde vanaf hdschijf. Ik kijk op Computer en zie de Vista schijf weer als C: en de rest opvolgend. Wat zo raar is want ik had toch formateren gedaan?
Hoe kan ik dan 2 installaties hebben?
Wat nog irritanter is, dat de fabrikant wel drivers op een cd zet, maar voor de LAN bv 3 types, moet ik of de pc weer open schroeven of dat piepkleine progje (naam kwijt) installeren om alle gegevens van de aanwezige hardware te achterhalen. Dat Medion niet een soort image heeft voor dit model. De Aldi Medions hadden dit wel, installatiecd erin en klaar, nu kan ik nog geen eens internetten. Ik zit al dagen alles op mijn smartphone in te typen en mijn mail te lezen.
En er is nog iets vreemds, toen we de pc kregen stond er Vista 32 bit SP1 op, de installatiecd bevat een 64 bit versie. Ik weet niet of dit veel uitmaakt?
Ook ben ik er nog niet achter hoe je tijdens installatie of daarna Windows op C: zet en de data als Mijn documenten op bv D:. Partities kan je bij installatie niet aanmaken.