Vista vensters lopen vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnogons

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
Berichten
8
Mijn vista loopt eigenlijk prima. Heb mijn acer nu een jaar icm vista.
Maar sinds een week lopen de vensters vast.
b.v. als ik met explorer surf en mijn outlook en afbeeldingen tevens heb openstaan en onderin wil switchen tussen de vensters. Dan lukt dat niet meer het venster waar ik vandaan kwam werkt nog prima maar kan niet afsluiten en/of minimaliseren.

Doe ik contr -alt- del open taakbeheer dan werkt alles. sluit taakbeheer af dan doet ie het weer even. soms is het een half uur goed maar kan ook na 5 min weer fout gaan.

behoorlijk irritant
iemand een tip???
 
Hi,

Bedoelt uw dat ze wit worden en dan vast lopen?
Indat geval heb ik dat ook altijd, maar dat komt puur dat ik de computer moet laten lopen
(dus als ik hem opstart niet gelijk allemaal dingen doen ;D)

MVG - Daan
 
hallo arnogons

het zou misschien kunnen zijn dat je last hebt van een virus of spyware...
scan eens even met je virusscanner op virussen en scan daarna eens op spyware met superantispyware en malwarebytes
 
Hoi Jelpot.

ik zal het eens proberen vanavond je hoort nog van mij,

en Daantj hij wordt niet wit ik ben niet te ongeduldig ahahha banners en dergelijken zoals hier boven van Dell lopen gewoon door maar je kan verder nix meer
 
haal de accu er is af alleen met netstroom zeg niet dat tie het dan doet .
maar heb ook zoiets gehad toen was de accu defect '
of hij zoek wat op een netwerk even de netwerk kaart uitschakelen (als je een netwerk heb)

suk 6 wim
 
Beun : Ik heb de accu er nu uit en het helpt niet

Jelpot: ik heb beide programma`s gedraaid hebben wel iets gevonden maar probleem is er nog. ( heb ook opnieuw opgestart)
 
jammer ik kan je niet systeem herstel doen een week of 2 terug anders op nieuw er op zetten
 
je hebt de gevonden bestanden dan toch ook wel verwijderd?
(ik weet het, het klinkt stom maar een aantal mensen denken dat dit vanzelf gaat als er iets wordt gevonden :confused:)
 
jazeker alles verwijderd ..

ik heb 89 processen actief en en 75% Fysiek geheugen dat als excel en dit venster openstaan in dat normaal??
 
lijkt geen probleem bij mij 95 processen en 40% fysiek geheugen



heb je al systeem herstel gedaan
 
ik heb al 2 keer een systeem herstel gedaan beide van voor het probleem zich voor deed..

de snelheid van de comp is ook niet anders. vindt het een rare zaak..
 
niet meer zoeken gewoon op nieuw er op zetten
 
Laatst bewerkt:
niet meer oeken gewoom op nieuw er op zetten

dat lijkt me nogal drastisch maar helaas weet ik ook niets meer arnogons :S

de beslissing is aan jou of je opnieuw wilt installeren of je kan nog wachten op andere tips...

EDIT: voer misschien ook eens het command sfc /scannow uit
 
Laatst bewerkt:
joepie

ik ben er uit, mijn blauwetanden trust muis icm een blauwetanden trust adapter waren het probleem. kwam er achter toen de batterij leeg was en ik met het touchpad werkte toen liep hij prima :thumb: heb nu een logitech nano en al 2 dagen geen problemen..

zegt het voort trust sucks logitech rols. nu gaan jullie zeggen dat je al wist dat trust problemen kon veroorzaken maar ja das achteraf
 
raar dat een muis zoveel kan aanrichten van problemen :p
Ik zou niet zeggen dat een trust muis altijd problemen geeft maar ik ben er geen voorstander voor, zelf heb ik ook een logitech ;)

Als de batterij van mijn muis leeg is dan zie ik de muis gewoon af en toe verschijnen maar haalt deze toch geen gekke stoten uit zoals bij jou hoor xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan