Vista vergrootglas

Status
Niet open voor verdere reacties.

bas h

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2007
Berichten
9
Hey!

sinds kort heb ik windows vista. vind het niet super optimaal maar achja.
nu heb ik vorige op de een of andere maniet een vergrootglas aangeklilkt die iedere keer als ik inlog terug komt, vrij vervelen. Ik heb geen enkel idee hoe ik dat ding wegkrijg.
Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?

mvg

bas h
 
Wat ik zo lees moet je in het Toegankelijkheidscentrum zijn (Sneltoets: Windows-toets + U)
 
Mooi zo:thumb:

Zou je de status dan op "Opgelost" willen zetten rechtsonder? Alvast bedankt :)
 
Dan kan ik je niet verder helpen aangezien ik geen Vista draai :(
 
Bij start, programma's, bureauaccessoires, toegankelijkheid, vergrootglas, kun je alles uitvinken, zal het ook niet meer werken, afsluiten bij bestand.
 
Bij start, programma's, bureauaccessoires, toegankelijkheid, vergrootglas, kun je alles uitvinken, zal het ook niet meer werken, afsluiten bij bestand.

dat werkt ook niet, achja die vista is echt dikke rommel:S ik zet xp er maaar weer een keer op. ik sluit dit topic wel
 
Onzin, werkt hier prima.
Ligt aan de gebruiker, niet aan Vista.:cool:

Overigens kun je in het register bij run alles uitzetten, zoeken naar runonce gaat makkelijker, dan is het de sleutel erboven.
 
Onzin, werkt hier prima.
Ligt aan de gebruiker, niet aan Vista.:cool:

Overigens kun je in het register bij run alles uitzetten, zoeken naar runonce gaat makkelijker, dan is het de sleutel erboven.

werkt allemaal leuk en aardig alleen jammer dat die zoveel prestatie vermogen vreet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan