Vista verwijderen Home en Student 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

joroma

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Het lukt me niet om Home en Student te verwijderen.
Bij verschillende verwijder tools komt een opmerking "taal wordt niet ondersteund door dit product"

Ik kan maar niet vinden hoe dat komt.

Probeer eens even duidelijk te vertellen wat je wens is en beschijf even wat dit huidige situatie is.

Normaal gesproken kun je Vista gewoon verwijderen door de partitie opnieuw te formateren. Lukt dat niet dan kun je de partitie verwijderen en opnieuw aanmaken.

Als je terug wilt naar Xp dan start je met deze Cd de pc en verwijder je de partitie. Als je Vista opnieuw wilt installeren dan start je op met de Vista DVD en installatie je deze opnieuw.

Mocht je het andere bedoelen dan meer uitleg want het is nu erg mager wat geschreven hebt.

Mogelijk bedoel je office home en student?
Dat verwijder je zonder toot via het configuratiescherm > programma's

mvg leo

Klopt wat u zegt, het gaat om het door Vista meegeleverde Home en Student. Ook met uw advies lukt het niet om het te verwijderen. Steeds weer die melding "taal wordt niet ondersteund door dit product"

Nee, ik heb geen enkel probleem met mijn computer.
Ik heb Revo geinstalleerd en getracht om Home en Student te verwijderen, echter als Revo de registerverwijzing analyseert zie je een medeling dat alleen aangevinkte en vetgedrukt items en hun subitems verwijderd zullen worden.
Als de scan gereed is krijg een heleboel vetgedrukte items die ik vermoedelijk zelf moet aanvinken????
Ik heb dit nog niet gedaan aangezien het eerst vetgedrukte item is mijn computer met sub item HKEY CLASSES ROOT met weer een groot aantal sub items.
Klopt het dat ik deze kan aanvinken en laten verwijderen?

Dank voor deze tip. Ik moet er even goed voor gaan zitten, 't is niet niks.

Ik wil bij deze dit item afsluiten, ik ben er nog niet helemaal uit, maar genoemde link bevat de info die ik nodig heb. Nu nog even een juist moment kiezen.
Dank voor uw adviezen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan