Vuurvreter1963
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 9 sep 2007
Ik heb vorige week een nieuwe laptop bij de Aldi gekocht met daarop Windows Vista.
Een aantal van mijn oude programma's geven problemen en dat is voor mij de reden om terug te schakelen naar Windows XP.
Wanneer ik de XP cd in de laptop stop, krijg ik na verloop van tijd de melding dat er geen schijven gevonden konden worden
. De huidige schijven zijn NTFS geformateerd, behalve de Recovery schijf, die is FAT32. Ondanks vele zoek tochten op het internet en binnen dit forum kon ik niet het juiste antwoord vinden om Windows Vista te kunnen verwijderen en terug te gaan naar Windows XP.
Is er iemand die mij hiermee verder kan helpen? want die Vista ben ik na korte tijd echt zat.
Een aantal van mijn oude programma's geven problemen en dat is voor mij de reden om terug te schakelen naar Windows XP.
Wanneer ik de XP cd in de laptop stop, krijg ik na verloop van tijd de melding dat er geen schijven gevonden konden worden

Is er iemand die mij hiermee verder kan helpen? want die Vista ben ik na korte tijd echt zat.