Vista viel uit tijdens updates en start op en sluit direct weer af :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellen2201

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
9
Hallo,

ik heb een Sony vaio laptop met windows vista home premium erop. Nu is hij uitgevallen terwijl er updates bezig waren omdat de batterij plat was en nu kan ik me niet meer aanmelden. Hij start op, kom weer in dat scherm van updates en sluit dan gelijk weer af en zo de hele tijd opnieuw. Zou iemand me aub kunnen helpen? Ik word hier onnozel van :confused:

Alvast merci :p
 
Dus.....altijd aan de voeding hangen wanneer je een update doet!

Vrees dat je Vista er opnieuw op moet zetten. (schoone installatie)
Heb je Vista op CD of een recovery?

Grtz.
 
Gelijk opnieuw installeren is gelijk wel erg drastisch!!!

Eerst maar eens kijken of repareren lukt met de Vista DVD....
 
Heb al proberen repareren met die vista cd die ik bij mijn laptop gekregen heb bij aankoop, maar niets helpt :( Het is echt hopeloos! Er staan een stuk of 5 verschillende dingen op die cd om te repairen, heb ze geprobeerd, maar tevergeefs...:shocked:
 
Neen, inderdaad zo'n recovery dvd heb ik niet...:confused: en ik weet ook niet zodanig veel van pc's. Dusja, alle hulp is welkom. Formatteren en herinstalleren kan ik, maar dan zijn al mijn gegevens verloren, é :(
 
Originele vista dvd? Deze bij mijn laptop is dat niet denk ik. Vista stond er al op bij aankoop en op die dvd staat enkel: Upgrade your windows vista experience. Of akn je dat daarmee ook?
 
Misschien even lenen van iemand? Of van internet....
 
Neen, inderdaad zo'n recovery dvd heb ik niet...:confused: en ik weet ook niet zodanig veel van pc's. Dusja, alle hulp is welkom. Formatteren en herinstalleren kan ik, maar dan zijn al mijn gegevens verloren, é :(

idd van internet, maar dat vraagt enige kennis van zaken.....:cool:

Grtz.
 
Ja, maar de originele versie kost massas vele geld, é. En voor het ogenblik zit ik wat in geldnood. Ben maar een studentje :eek:
 
Ik zou het super vinden als iemand me zou kunnen helpen, want heb die laptop nodig voor school...
 
Uuhhm.....we mogen je de weg niet wijzen die lijdt naar Vista op het internet.....:)

helaas.

Grtz.
 
Hoi !

@T.S.: je kunt bij mij een originele Vista DVD ophalen.(gratis)

Dan is je probleem snel opgelost.

Greetz,

Harry.
 
Laatst bewerkt:
Meen je dat nu? O super! :D Je bent inderdaad te goed voor deze wereld :thumb: Je zal me wel alles moeten uitleggen, want ik ben geen expert :)
 
Hoi !

Uitleg is nauwelijks nodig, opstarten van de DVD en voor reparatie kiezen.

Tja, en een image meer of minder........

Greetz,

Harry.
 
Hey Harry,

eerst zou ik je heel erg willen bedanken voor je hulp en dat je me aanbood de DVD gratis bij jou af te halen! Super gewoon! :thumb: Je bent echt een goed mens. Maar ik ben uit de problemen. Mijn broer is langsgekomen en hij heeft het voor mij opgelost :p Ik ben wel al mijn gegevens kwijt, maar mijn laptop doet het weer en kan nu weer verder werken aan mijn taken voor school. :D Ik wil jullie allemaal bedanken voor de goede raad. Echt super! :love: Dikke knuf x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan