Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een Vista Upgrade DVD kun je, zonder in het bezit te zijn van een XP versie, gewoon een volledige install doen:
http://www.winsupersite.com/showcase/winvista_upgrade_clean.asp
Ik had geen tijd om de geplaatste linkjes 100% door te lezen, maar Dark, realiseer je je, dat je na de install niet verder komt dan een buroblad en een paar dingetjes? Het belangrijke configuratiescherm kom je niet in. Je zal Vista eerst moeten valideren / activeren en zonder key kun je dat schudden.... tenzij jij ook ergens een"key" hebt geleend.
Op dezelfde key draaien als degene van wie je 'm hebt geleend gaat tussen nu en......... problemen oplveren. Een van jullie is dadelijk "het haasje".
DAAR twijfelde ik ook niet aan, mijn stelling is de volgende: probeer maar eens op 2 verschillende pc's een Vista te draaien met DEZELFDE key. Zie NU mijn laatste alinea in mijn vorige posting.
.
hey,
als je een pc hebt zonder besturingssysteem kun je dan met de vista upgrade cd gewoon vista installeren ? of moet je eerst windows xp op je pc hebben dat je daarna pas kan upgraden naar vista ?
het gaat om zo'n soort cd (alleen geen arabische letters maar engels)
http://pc.watch.impress.co.jp/docs/2007/0228/anytime_2.jpg
Deze cd heb ik geleend van iemand ook al staat er een of andere domme informatie op de cd 'leen deze cd niet uit en maak geen illegale kopieen van deze software'
Dus als ik het goed begrijp kan ik met deze DVD gewoon vista installeren op m'n pc zonder er eerst een andere besturingssysteem te hebben ?
en dat nu, gaat mis bij Vista (2 machines op dezelfde key laten draaien)
Dus het gaat niet lukken 2 machines op zelfde key draaien ? waarom bij win xp wel ?
ok en hoe duur kost zo'n stomme key dan of moet je per se die stomme cd van 150 euro kopen:evil:
niet boos bedoeld maar ben gewoon boos op microsoft met hun gezeik altijd !
Een beetje ongegronde opmerking, vindt je niet.
Koop gewoon een Vista OEM versie, ben je legaal voor 9 tientjes klaar!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.