vista vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
Berichten
507
1.zoekt het zoekvak bij het start menu alleen in de c partitie of ook d en e en hoe kun je op alle partietsies zoeken
2.internet explorer sluit onverwacht af door een invoegtoepassing hoe op te lossen?
3.als ik plaatjes bij paint wil opslaan bij paint kan dat alleeen in een bepaalde map i.vm. gebruikers rechten hoe op te lossen
4.wanneer ik een programma instaleerd word er altijd gevraagt of ik hier toestemming voor wil geven kun je dit niet met een toets tijdelijk negeren (zoals je in internet explorer ook downloads tijdelijk toestaat)
5.als internet explorer niet meer werkt en je hebt geen firefox of andere browser hoe moet je dan een nieuwe downloaden of op internet surfen
6.het lijkt wel of er een nieuwe geluidkaart inzit het geluid klinkt volgens mij veel beter in vista klopt dit?
7.de taakbalk wordt rematig heel raar de klok is verdwenen en er staat een knoponder de start knop
ook de pictogrammen van op de achtergrond draaiende programmas zijn verdwenen er worden dan ook vaak andere prog. geopend dan vermelt
dat waren ze
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan